Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test 3 : boxer

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test 3 : boxer



    de exif-gegevens verdwijnen bij het overplaatsen naar BD ; het is me niet duidelijk hoe ik deze kan weergeven in de foto ; iemand nog een tip ?

    goeiemorgen !
    volgende poging ; heb 'dropbox' gedownload ; lijkt me dat ook de exif-gegevens nu zichtbaar zijn !
    Last edited by morgane; 31 augustus 2014, 08:33. Reden: grootte foto aangepast

  • #2
    Re: test 3 : boxer

    test ok ziet er goed uit.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: test 3 : boxer

      Moderator Note: Test geslaagd, in die zin dat je foto zichtbaar is. Maar voor een goede beoordeling mag de foto best wat groter hoor, tot een maximum van 1024 pixels op de langste zijde (jouw foto heeft slechts 615 px langste zijde, dus da's ongeveer de helft).
      Er zitten ook geen exif-waarden in je foto. Die zijn niet verplicht, maar worden door velen toch op prijs gesteld, zeker als je een fotografisch probleem (bv onscherpte, onderbelichting...) wil aanbrengen.
      Ik zie dat je ook twee andere topics geopend had om je test te doen. Weet dat je gerust in dezelfde topic mag blijven; je kunt zelfs je eerste post verbeteren dmv het potloodje onderaan rechts je post (Bericht bewerken).
      Als je klaar bent, en deze foto graag -zeg maar- in Beginnershoek wil posten, geef even een seintje, dan sluit ik deze topic af. Het Testforum dient namelijk niet om foto's te laten zien, om een mening van de kijker te vragen, maar enkel om te leren posten.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: test 3 : boxer

        Ik vind nog steeds geen exif-waarden terug, hoor.
        Boven zie ik twee foto's, maar vóór de eerste foto nog een icoontje (slechte link). Als je dropbox gebruikt, heb ik de indruk dat je een foute link gebruikt.
        Nu heb ik al gezien dat er een verschil bestaat tussen Dropbox "van het eerste uur" (zoals ikzelf nog heb), en Dropbox van mensen die veel later zijn ingestapt.
        Het komt er hoedanook op neer dat je je foto's in de juiste folder op je harde schijf steekt. Die foto's worden opgeladen naar de Dropbox-site (anders zouden zijn niet voor anderen zichtbaar kunnen gemaakt worden), maar je kopieert de juiste link vanuit je dropbox-folder op je eigen computer.
        Zie je, de structuur van de Dropbox-folder is in de loop der jaren veranderd.
        Je hebt ofwel deze structuur:

        en de link die je kopieert, ziet er zo uit:
        HTML-code:
        https://dl.dropboxusercontent.com/u/21104980/IMG_5732_LesPortret5cm.jpg
        Ofwel (en da's bij mij het geval, waar ik zelfs nog een diepere folderstructuur heb aangebracht):

        en de link die ziet er dan zo uit:
        HTML-code:
        https://www.dropbox.com/s/ulqw6l1s2q1o6cd/06-Kleinkinderen%20als%20fruit.jpg?dl=0
        Als je de eerste link gebruikt, volstaat het gewoon die hier tussen de IMG-tags te plakken:


        Als je de tweede link gebruikt, moet je de www veranderen in dl en dan tussen de IMG-tags plakken (www.dropbox.com wordt dan dl.dropbox.com):


        Hopelijk helpt deze uitleg. Eerst dus even nagaan hoe de structuur van jouw Dropbox-folder eruit ziet, en dan kunnen we je verder helpen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X