Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WTC lines

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WTC lines


  • #2
    Re: WTC lines

    Maar weer zo'n knappe! Zou zo wel eens willen aanschouwen hoe je zo'n bewerkingen doet, lijkt me al even boeiend als het resultaat!

    IZ.
    For Greater Good - Ambient Music for the Masses

    Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

    Comment


    • #3
      Re: WTC lines

      Oorspronkelijk geplaatst door Izzy HaveMercy Bekijk bericht
      Maar weer zo'n knappe! Zou zo wel eens willen aanschouwen hoe je zo'n bewerkingen doet, lijkt me al even boeiend als het resultaat!

      IZ.
      Dat is een hele klus om telkens weer het maximum uit een foto te halen. Al doende leert men... en er veel tijd, geduld, gevoel en energie voor over hebben. Dat werkt niet op één, twee, drie... en is zeer intensief en geconcentreerd werken.
      Elk detail bekijk ik aandachtig en neem ik onder de loupe...
      Belangrijk is de uitdaging aan te gaan om er creatief iets mee aan te vangen... zoals een schilder... maar het is dan leuk wanneer het resultaat meevalt...
      Bedankt voor je commentaar en waardering.
      Groet.
      Gil

      Comment


      • #4
        Re: WTC lines

        Net zoals een muzikant dus. Ik zie mensen graag bezig met hun passie, ik kan uren zitten kijken op een mastering engineer bijvoorbeeld, zonder er de ballen van te snappen wat hij nu precies aan het doen is, maar het wel te HOREN op het einde...

        IZ.
        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

        Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

        Comment


        • #5
          Re: WTC lines

          Superieure transparantie en reflectie.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: WTC lines

            Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
            Superieure transparantie en reflectie.

            volledig mee eens, weer een perfecte foto en bewerking
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: WTC lines

              Knappe bewerking en ik begrijp dat je er veel werk insteekt. Kon de lucht niet iets donkerder, vind het nu een wat te egaal wit grijs vlak
              Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

              Comment


              • #8
                Re: WTC lines

                Prachtig .
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: WTC lines

                  Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
                  Knappe bewerking en ik begrijp dat je er veel werk insteekt. Kon de lucht niet iets donkerder, vind het nu een wat te egaal wit grijs vlak
                  Ik begrijp wat je bedoelt maar ik ontwikkel mijn foto's op een donkergrijze achtergrond omdat ik op andere sites waar ik zeer actief ben die achtergronden voorgeschoteld krijg en heb met opzet daarom gekozen voor een doorzichtig patroon. Kwestie van eens iets anders te maken. Dus de foto komt heel anders over bij een donkere achtergrond en dat was mijn bedoeling.
                  Dank voor de commentaren en vriendelijke groeten.
                  Gil

                  Comment

                  Working...
                  X