Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale foto's op televisie via video cd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale foto's op televisie via video cd

    hoi,

    kan ik met mijn dvd speler die video cd ondersteunt, een cd met mijn foto's maken en die op televisie afspelen via de dvd speler...



    Eos R
    Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

  • #2
    Dat kan je inderdaad - Kijk eens op deze pagina:

    http://dc.netadmin.be/search.asp

    Jakke...

    http://users.pandora.be/jancastermans/gallery/dirindex.html

    Comment


    • #3
      Is al gelukt, foto's op video cd...

      is het echter niet mogelijk om de foto's allemaal achtereen te zetten in Kodak foto cd formaat bijvoorbeeld,

      in sommige artikels lees ik dat de meeste dvd spelers foto cd kunnen afspelen, maar met welk programma dien ik die cd's dan te branden,

      en is er ergens een lijst van welke dvd spelers een fotocd kunnen afspelen...



      Eos R
      Sigma 24-105 f4-Sigma 35 1.4

      Comment


      • #4
        Ik heb het nog niet geprobeerd, maar bij WinOnCD staat volgens mij toch de mogelijkheid om foto-cd's te schrijven.
        (en wellicht bij Nero Burning Rom ook, maar die heb ik niet)


        Jörg

        Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

        Comment


        • #5
          en Ulead DVD Pictureshow..

          ter info///

          dit is natuurlijk allemaal heel tof als je een stand-alone dvd-speler hebt.

          interessanter voor mensen zonder..

          een trust televiewer. klein bakje dat het videosignaal scant, splitst (één kabel naar monitor), andere naar tv.

          je kan dus je pc-beeld op je tv of video zetten. je zet dus eenvoudig een slideshow op met acdsee en record met je video.
          of, als je een dvd-speler in computer hebt, kan je films toch in je zetel bekijken ipv twee uur op een bureaustoel.

          dit kan ook met videokaarten met tv-out. ik had er iets teveel problemen mee, en dit bakje geeft ook duidelijk betere resultaten.

          ///ter info.

          ToM.

          Edited by - tom314 on 16 July 2002 11:10:46
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            Zelf Kodak PhotoCD's maken is zo goed als onmogelijk, er was ooit een software pakket van Kodak maar dat werd eind '97 van de markt gehaald.

            Vraag me trouwens af wie dat tegenwoordig nog heeft staan zo een foto-cd? Ik heb er hier zo eentje en op één cd na van onze trouw hebben we dat ding echt niet nodig...

            De beste oplossing vind ik ook je photo's van vb. Ulead DVD Pictureshow op cd zetten en dan met een DVD bekijken... maar dan moet je er natuurlijk een hebben.

            Meer info: http://www.cdrfaq.org/faq03.html



            Christian
            Christian D.

            Comment


            • #7
              Tom, is dat iets waard die Trust-televiewer ? Ik heb daar ook al aan gedacht, o.a. voor Powerpoint presentations, maar Trust is toch low-end... ?
              Ik kan fout zijn hoor ...

              Marc
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                trust is idd niet direct een kwaliteitsmerk (zie de pen-camera's in de lidl enzo), maar dit bakje doet zijn werk uitstekend.

                ik kan nu eindelijk dvd-films bekijken in mijn zetel

                en de kwaliteit ligt merkbaar hoger dan een videocard met tv-out.

                ik ben er zeer content van, maar ik weet niet hoe hoog je eisen zijn.

                low-end ? als je op de prijs doelt, misschien wel ja, 83 euro heb ik ervoor betaald.

                maar ik heb geen andere merken gezien. ze hebben me dit meegegeven omdat ik mijn systeem niet wilde veranderen en een perfecte videokaart aan de kant gooien.

                ToM.
                ToM.___ //Fuji s602.
                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                It goes to 11 you know? 1 louder.

                Comment


                • #9
                  gebruik het brand programa Nero5.5

                  kan je zowel cd's en dvd mee branden

                  werk heeeeel erg goed met foto's

                  vrg.ray


                  ----------
                  ----------

                  Comment


                  • #10

                    trust is idd niet direct een kwaliteitsmerk (zie de pen-camera's in de lidl enzo), maar dit bakje doet zijn werk uitstekend.

                    ik kan nu eindelijk dvd-films bekijken in mijn zetel

                    en de kwaliteit ligt merkbaar hoger dan een videocard met tv-out.

                    ik ben er zeer content van, maar ik weet niet hoe hoog je eisen zijn.

                    low-end ? als je op de prijs doelt, misschien wel ja, 83 euro heb ik ervoor betaald.

                    maar ik heb geen andere merken gezien. ze hebben me dit meegegeven omdat ik mijn systeem niet wilde veranderen en een perfecte videokaart aan de kant gooien.

                    ToM.
                    ik heb die trust televiewer ook gehad, maar de scherpte liet echt te wensen over, toch als ik die bv. vergeleek met de video out van mijn matrox G450 dual head.

                    die telviewer van trust is nog net voldoende om naar een film te kijken, maar voor een powerpointpresentatie vind ik dat de letters te "flu" op de televiesie komen

                    Comment

                    Working...
                    X