Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Justitiepaleis Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Justitiepaleis Antwerpen

    Het is wel een prachtig gebouw van binnen en buiten, maar het is niet echt een architectuur foto, meer een cityscape, dus maar hier gepost.

    Genomen vanuit de panoramazaal op de Boerentoren (met dank aan Natuurpunt voor deze mogelijkheid). Spijtig genoeg staat de Boerentoren in de steigers om dit moment en waren 'wide angles' van de stad niet mogelijk. Een panorama is voor morgen

    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

  • #2
    Re: Justitiepaleis Antwerpen

    mooi maar had er wel wat lucht bij willen zien.
    wat was je diafragma..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Justitiepaleis Antwerpen

      Ik had persoonlijk ook wel wat minder voorgrond en wat meer achtergrond willen zien
      Trouwens is dat smog of mist ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Justitiepaleis Antwerpen

        Bouk: f18 toestel stond nog op manueel van de dag ervoor. Is mijn nieuwe Sony a6000, moet nog wat gewoon worden aan de instellingen. Ik fotografeer uitzonderlijk boven de f11 feitelijk... Maar achteraf gezien f18 op 190mm * 1.5 = 285mm geeft genoeg scherpte

        Lucht: een klein beetje was er voor de crop, maar doordat je zelf al op een hoogte staat van +100m en achter glas is de lucht niet echt iets bijzonder, daarom effectief de keuze zonder lucht. De bovenste blokken zijn ook bijna de horizon

        Minder voorgrond: kan ik inkomen het gebouw rechts vooraan is nogal 'aanwezig', maar afknippen vond ik geen optie omdat ik juist die straat er ook op wil om als lijn tot het paleis te fungeren.

        smog of mist: zeker geen mist om 16u, smog misschien. Maar ik stond natuurlijk ook achter glas en zoals gezegd op +100m hoogte. Het zicht was wel enorm, je kon juist het atomium zien in (als je het wist liggen toch, het was een paar stipjes op de verre horizon)

        Ooit hoop ik daar nog eens te kunnen staan in betere condities en meer tijd
        Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

        Comment


        • #5
          Re: Justitiepaleis Antwerpen

          Misschien de achtergrond lokaal ietske meer contrast geven zou nog beter zijn?
          Mooi vastgelegd.
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Justitiepaleis Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
            Misschien de achtergrond lokaal ietske meer contrast geven zou nog beter zijn?
            Zou kunnen, niet geprobeerd feitelijk, verliezen we dan niet wat van de diepte
            Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

            Comment

            Working...
            X