Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minnewater

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minnewater








    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Minnewater

    heel mooie weerspiegeling.
    compo ook erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Minnewater

      Mooie dieptewerking in deze opname
      Knap spiegeltje

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Minnewater

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        heel mooie weerspiegeling.
        compo ook erg goed.
        grt,bouk.
        Beetje jammer van de halo'tjes
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Minnewater

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          Beetje jammer van de halo'tjes
          Wijs ze eens aan, want ik zie er geen. Kan zeker niet, indien ze er zijn, van het verscherpen zijn want dit is niet gedaan.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Minnewater

            Een misverstandje.
            Ik bedoel de halo's die ontstaan zijn, doordat er gebruik gemaakt is van een penseel(op een masker, waarschijnlijk) om een gedeelte te verdonkeren , dan wel op te lichten.
            Links van de trechter (als ik het zo mag noemen) in de lucht, tegen de boom. Maar ook aan de andere kant in de buurt van het kerkje.
            Sorry voor de onduidelijkheid.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Minnewater

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Een misverstandje.
              Ik bedoel de halo's die ontstaan zijn, doordat er gebruik gemaakt is van een penseel(op een masker, waarschijnlijk) om een gedeelte te verdonkeren , dan wel op te lichten.
              Links van de trechter (als ik het zo mag noemen) in de lucht, tegen de boom. Maar ook aan de andere kant in de buurt van het kerkje.
              Sorry voor de onduidelijkheid.
              Helaas zie ik op mijn ( gekalibreerd ) scherm niets. Penseel kan ook niet want gebruik ik niet. Maar zeg niet dat er niets is, maar ik zie het niet. Sorry.
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: Minnewater

                Is zie ook geen "halo's" Johan hoe goed ik ook zoek. Mooie plaat Louis van een voor mij zeer bekende plaats.

                Gr, Daniel.

                Comment

                Working...
                X