Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik vlieg jullie achterna.... + 2 updaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik vlieg jullie achterna.... + 2 updaten

    ....

    Originele versie



    versie 2 (horizon aangepast)

    klik hier

    Versie 3 (meeuw verplaatst)



    Gr Pascale

    Moderator Note: 3.1.5 Fotohoek: Update’s
    Als je (door tips van anderen leden) een geplaatste foto verbeterd hebt, is het toegestaan 1 update foto per topic zichtbaar in het openingstopic bij te plaatsen.
    Laat de originele foto wel steeds staan.
    Plaats een reactie dat je een update hebt toegevoegd zodat men weet tot waar de reacties slaan op de originele foto.
    Je kan tevens de titel van je topic aanpassen zodat het in het overzicht zichtbaar is dat je een update hebt bijgeplaatst.

    Gelieve de originele foto terug zichtbaar te plaatsen. En in SC is slechts één (1) update toegestaan.
    Last edited by tantine; 25 augustus 2014, 09:50. Reden: foto aangepast
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Ik vlieg jullie achterna....

    Heel mooie sfeer.
    Mooie kleuren, mooie foto algemeen

    Comment


    • #3
      Re: Ik vlieg jullie achterna....

      Mooi rustig en sfeervol beeld.

      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #4
        Re: Ik vlieg jullie achterna....

        Dromerig mooi

        Comment


        • #5
          Re: Ik vlieg jullie achterna....

          Prachtig!
          mvg Christophe

          Comment


          • #6
            Re: Ik vlieg jullie achterna....

            Heerlijk om bij weg te dromen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Ik vlieg jullie achterna....

              Supermooi, een echte inkaderfoto

              IZ.
              For Greater Good - Ambient Music for the Masses

              Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

              Comment


              • #8
                Re: Ik vlieg jullie achterna....

                Heel mooi, sterke compo.

                Alleen door het grote verschil in de kleur van de zee krijg ik het idee (is niet zo) dat de horizon scheef staat. Vreemd...
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Ik vlieg jullie achterna....

                  Fijne kleuren, mooie compo, toch een beetje verhaal er in. Gewoon een prima plaat!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik vlieg jullie achterna....

                    Mooie opname Pascale
                    Al had 'm volgens mij nog beter geweest indien er meer ruimte was tussen vogel en zeilboot zodat de lege ruimte rechts ook gebruikt werd

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik vlieg jullie achterna....

                      Waarschuwing : De kans om maandag in de HoF te komen is vanaf heden kleiner geworden.
                      Subliem op alle manieren, Pascale.
                      pssst, de horizon, een pietsje......
                      Last edited by Johan1956; 21 augustus 2014, 14:10.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik vlieg jullie achterna....

                        I love it!! De compositie, de kleurtoning, de sfeer, het verhaal, alles klopt! knap werk Pascale!
                        “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                        Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik vlieg jullie achterna....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Mooie opname Pascale
                          Al had 'm volgens mij nog beter geweest indien er meer ruimte was tussen vogel en zeilboot zodat de lege ruimte rechts ook gebruikt werd

                          grts
                          Sieg
                          Persoonlijk volg ik deze visie niet. Mensen zijn ten onrechte bang van 'leegte' in een beeld. In dit geval geeft de leegte rechts juist een meerwaarde aan het beeld. Het maakt de compositie voor mij juist héél sterk. Indien de vogel meer naar rechts gecentreerd stond had je 2 onderwerpen. Een vogel en een boot. Nu krijg je een verhaal met 1 onderwerp, een vogel die een boot volgt. De leegte rechts legt de nadruk op het wijdse, het oneindige van de zee. Petje af voor dit beeld.
                          “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                          Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik vlieg jullie achterna....

                            Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
                            Persoonlijk volg ik deze visie niet. Mensen zijn ten onrechte bang van 'leegte' in een beeld. In dit geval geeft de leegte rechts juist een meerwaarde aan het beeld. Het maakt de compositie voor mij juist héél sterk. Indien de vogel meer naar rechts gecentreerd stond had je 2 onderwerpen. Een vogel en een boot. Nu krijg je een verhaal met 1 onderwerp, een vogel die een boot volgt. De leegte rechts legt de nadruk op het wijdse, het oneindige van de zee. Petje af voor dit beeld.
                            U hoeft mij niet te citeren, iedereen heeft recht zijn eigen mening vrij neer te pennen toch ?
                            En neen ik ben niet bang van lege ruimtes want ik gebruik het zelf ook regelmatig.

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik vlieg jullie achterna....

                              Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
                              Persoonlijk volg ik deze visie niet. Mensen zijn ten onrechte bang van 'leegte' in een beeld. In dit geval geeft de leegte rechts juist een meerwaarde aan het beeld. Het maakt de compositie voor mij juist héél sterk. Indien de vogel meer naar rechts gecentreerd stond had je 2 onderwerpen. Een vogel en een boot. Nu krijg je een verhaal met 1 onderwerp, een vogel die een boot volgt. De leegte rechts legt de nadruk op het wijdse, het oneindige van de zee. Petje af voor dit beeld.
                              Ben het daar volmondig mee eens en dat is (zal hoogstwaarschijnlijk met 100% zekerheid) ook de bedoeling van tantine zijn.
                              But no matter what, dit is een super de super prent.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X