Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goeiemiddag Bouk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goeiemiddag Bouk

    Gewoon, omdat ik vind dat Bouk hier veel te veel achtervolgd wordt in alle draadjes waar hij post, en ik hem een hele geschikte kerel vind.
    Dus: goeiemiddag Bouk, ik hoop dat alles lekker gaat en dat je het vandaag helemaal naar je zin hebt.
    ______
    www.vue.photo

  • #2
    Re: Goeiemiddag Bouk

    Als je reageert als een klein kind, dan moet je er misschien ook tegen kunnen om als een klein kind behandeld te worden.

    Op andere fora noemen ze dat trolgedrag, en wordt je daar voor gebannen.

    Comment


    • #3
      Re: Goeiemiddag Bouk

      Ik stuur bouk wel een PB .
      Last edited by Guest17; 19 augustus 2014, 16:24.

      Comment


      • #4
        Re: Goeiemiddag Bouk

        Waar ben ik gaan schelden?

        Ik stel vragen, en dan antwoord bouk compleet naast de kwestie.
        Hij begint een discussie, en als het te heet wordt, dan komt er kinderachtig commentaar.

        Ik kan gerust tegen een deftige geargumenteerde tegenreactie. Maar die zie ik niet.

        Het is deze week de eerste keer dat ik een discussie aan ga met bouk. En dat loopt dan zo zuur...

        Comment


        • #5
          Re: Goeiemiddag Bouk

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Waar ben ik gaan schelden?

          Ik stel vragen, en dan antwoord bouk compleet naast de kwestie.
          Hij begint een discussie, en als het te heet wordt, dan komt er kinderachtig commentaar.

          Ik kan gerust tegen een deftige geargumenteerde tegenreactie. Maar die zie ik niet.

          Het is deze week de eerste keer dat ik een discussie aan ga met bouk. En dat loopt dan zo zuur...
          Och ja Tommie, ik zou ook wel eens durven schrijven "ik ben het er niet mee eens"...moet daar dan telkens een deftige geargumenteerde uitleg bij ??
          Wanneer ik ergens niet mee eens ben, dan heb ik volgens mij toch het recht om dat te zeggen/schrijven, en het waarom voor mij te houden, het kan bvb. om privéredenen zijn, of om bepaalde zaken die ik privé heb meegemaakt waar niemand zaken mee heeft toch ??
          Er zijn er toch meerdere hier die dit eens doen, en die worden heel wat minder hard aangepakt.
          Ik kan hier ook niks goed doen voor sommigen, maar aan die mensen veeg ik mijn 'geweetwel' .
          Last edited by Guest17; 19 augustus 2014, 17:01.

          Comment


          • #6
            Re: Goeiemiddag Bouk

            Onze bouk heeft al en toe wat gezonde zeelucht nodig.
            Wie niet?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Goeiemiddag Bouk

              Den bouk heeft vorige week ook eens goed in mijn rapen gesch*ten. Dat blijkt hij wel meer te doen. Hiervoor zijn al een aantal mooie en zeer interessante mensen weggebleven of hebben er genoeg van of reageren niet meer op zijn aanvallen, en met reden. Zelf heb ik nogal een brede rug, maar 'trop' kan soms 'teveel' zijn.
              Spijtig, maar bouk geeft bepaalde topics een bepaalde wending zodat men helemaal naast de kwestie komt te zitten en dit is dan meer om de TS te treffen dan hem op één of andere manier verder te helpen of goeie raad te geven. Dat is mijn idee hierover. En dat supporters van bouk dat misschien leuk vinden, dat kan zijn, maar medelijden hebben met de man is toch wat ver. Misschien ware het niet slecht hier op BD voor al die supporters nog een forumonderdeel toe te voegen met als titel "bouk's corner". Kwestie van die fans een hart onder de riem te steken.
              Last edited by enero; 19 augustus 2014, 19:22.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Goeiemiddag Bouk

                Op anderen commentaar geven, dat het nu negatief is of overdreven positief om net wat reacties uit te lokken, is gewoon ongepast op een forum of waar dan ook.
                Ik kan niet snappen dat er geen nuttigere topics genoeg zijn waar je kan op reageren, dat er steeds zoiets gestart moet worden.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Goeiemiddag Bouk

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Op anderen commentaar geven, dat het nu negatief is of overdreven positief om net wat reacties uit te lokken, is gewoon ongepast op een forum of waar dan ook.
                  Ik kan niet snappen dat er geen nuttigere topics genoeg zijn waar je kan op reageren, dat er steeds zoiets gestart moet worden.
                  Wel ik zie eigenlijk het nut van dit topic ook niet in.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goeiemiddag Bouk

                    Laten we het hoofd niet te veel zakken, bouk komt wel weer bij !

                    Goeieavond, bouk !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goeiemiddag Bouk

                      Jullie zijn zoals een troep hondsdolle pitbulls die allen op dezelfde prooi vliegen. Shame ! OK! 2 maal.

                      Correctie : Sommigen zijn .......
                      Last edited by Skitch; 19 augustus 2014, 21:49. Reden: Correctie :
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goeiemiddag Bouk

                        Ik denk dat bouk dit wel zelf een beetje in de hand heeft gewerkt. Zoals ik hier hoger al zei ben ik recent zwaar op de korrel genomen door de man en volgens mij zonder reden, maar zuiver omwille jaloersheid omdat een ander "blijkbaar" (ik wik mijn woorden), iets meer "zou kunnen" hebben dan hijzelf.
                        Heel interessante BD leden of ex-BD'ers voel(d)en zich eveneens geschoffeerd en soms beledigd door zijn reacties. Vandaar dat ik, met mijn staat van dienst hier, wel meen te moeten reageren op dit topic, maar ben daarom niet wrokkig.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goeiemiddag Bouk

                          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                          Ik denk dat bouk dit wel zelf een beetje in de hand heeft gewerkt. Zoals ik hier hoger al zei ben ik recent zwaar op de korrel genomen door de man en volgens mij zonder reden, maar zuiver omwille jaloersheid omdat een ander "blijkbaar" (ik wik mijn woorden), iets meer "zou kunnen" hebben dan hijzelf.
                          Heel interessante BD leden of ex-BD'ers voel(d)en zich eveneens geschoffeerd en soms beledigd door zijn reacties. Vandaar dat ik, met mijn staat van dienst hier, wel meen te moeten reageren op dit topic, maar ben daarom niet wrokkig.
                          Hou toch op man !!!!!!!!!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goeiemiddag Bouk

                            Blijven ademen jongens.
                            ______
                            www.vue.photo

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goeiemiddag Bouk

                              Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                              Blijven ademen jongens.
                              Van sommigen zou ik beginnen hopen dat ze stoppen met ademen .

                              Comment

                              Working...
                              X