Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi stukje publiciteit - Drift-choreography and the making of

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooi stukje publiciteit - Drift-choreography and the making of

    Is it possible to make a drift-choreography in a rotary traffic?We took some hollywood stunt driver and added the same amount of BMW M235i cars. The result: ...

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Mooi stukje publiciteit - Drift-choreography and the making of

    Dat is prachtig.

    Vooral de making of vind ik interessant.
    Niet alleen voor het videowerk, vooral ook om het precieze werk van die chauffeurs.
    'k Gebruik doelbewust het woordje "stunt" niet want dit is puur vakmanschap, geen stunten.....
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Mooi stukje publiciteit - Drift-choreography and the making of

      Vind de video veel, veel te druk en te snel. Op het einde ben je overladen met beelden en ben je de draad kwijt. Had het liever iets rustiger en minder springend van beeld naar beeld om de 2 seconden.
      Stunten noem ik het en niet vakmanschap. Trouwens, in de making off .... is het ook stunt coordinator ...
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Mooi stukje publiciteit - Drift-choreography and the making of

        Stunten zou ik dat toch ook niet noemen. Dit zijn stuk voor stuk mensen die tot op de cm kunnen rijden en die meestal ook de autosport beoefenen.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Mooi stukje publiciteit - Drift-choreography and the making of

          Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Stunten zou ik dat toch ook niet noemen. Dit zijn stuk voor stuk mensen die tot op de cm kunnen rijden en die meestal ook de autosport beoefenen.
          MMMMM, ik heb indertijd op het jubelpark de presentatie gezien van de A1. Ze spurten er rond en gingen op een hellend vlak toeren en de bocht nemen. Ook zogezegde ervaren vakmensen, tot, tot er plots ene begon te tollen.
          Om te stunten moet je echt ook wel een vakmens zijn. Je moet de grenzen kennen. Dit staat niet in vergelijking met ene die blind over een slap touw boven een ravijn gaat draadwandelenen ... Maar het is een kleine woorspeling en het is zich begeven op een slap touw

          Maar vind de video helemaal niet mooi en zeker niet geslaagd. Na de presentatie weet ik begot niet wat ze voor het oog hebben.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment

          Working...
          X