Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Guhonda...dikke Silverback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Guhonda...dikke Silverback

    Guhonda



    Guhonda is de dominante silverback van de Sabinyo familie in Rwanda.
    Hij is één van de oudste en zwaarste silverbacks in de Rwenzori bergen. Hij is 45 jaar en weegt naar schatting 200 kg.
    Hij was zo vriendelijk om de donkere plek in de jungle waar we hem vonden te verlaten en naar een open plek te tjokken, met ons in zijn zog.
    98 mm, f2.8, 1/1000sec, 320 ISO

  • #2
    Re: Guhonda...dikke Silverback

    Indrukwekkend portret van een indrukwekkend dier.

    Om later ooit nog aan de kleinkinderen te laten zien.

    Comment


    • #3
      Re: Guhonda...dikke Silverback

      Inderdaad een mooie foto van dit indrukwekkende dier . Moet een fantastische ervaring zijn om dit in het wild vast te kunnen leggen !
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: Guhonda...dikke Silverback

        mooie foto.
        beestje staat er heel goed op.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Guhonda...dikke Silverback

          Gewoon een knap plaatje van een indrukwekkende kerel, bovenaan mocht er voor mij nog een reepje af van het donkere gedeelte
          De vorige vond ik mooier en meer "uit het wild" komen, als je begrijpt wat ik bedoel

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Guhonda...dikke Silverback

            Bedankt voor de reacties. Bedankt voor de crop tip Sieg, ik probeer het uit. En ja, op dit beeld zit hij "clean" te wezen he. Toen hij naar die open plek trok leek het alsof hij begon te poseren in zijn 'eigen studio'. Ik heb daar een reeks afgevuurd, portretjes met oogcontact, die zat daar 10 minuten echt mak te wezen, ons bestuderend. Speciale ervaring, je voelt gewoon dat van die 98% gedeeld DNA.

            Comment

            Working...
            X