Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test panorama

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test panorama

    [IMG]ftp://users.skynet.be/Panorama.jpg[/IMG]
    Last edited by DPh; 13 augustus 2014, 22:17.

  • #2
    Re: Test panorama

    Je kunt je webspace bij Skynet gebruiken om je foto's te stockeren, en naar BD te linken, maar dan heb je een ander adres nodig dan dat ftp-adres dat je geeft.
    Persoonlijk gebruik ik Skynet enkel voor webpages van foto's die ik voor een familielid gemaakt heb, en tijdelijk ter beschikking stel. Ik ben even gaan kijken, en vind ook mijn avatar hier op BD:


    http://users.skynet.be is de website
    lesc is mijn gebruikersnaam
    Avatars is een folder die ik aangemaakt heb
    en LesToeter.jpg is het bestandje.

    Let erop: één foutje in de spelling (of hoofdletter ipv kleine letter) en je krijgt een foutmelding.

    Om dat bestandje hier te laten zien, gebruik ik de IMG-codes. Dat heb je blijkbaar begrepen.
    Want
    HTML-code:
    [img]http://users.skynet.be/lesc/Avatars/LesToeter.jpg[/img]
    geeft:

    of een zichtbaar beeld.
    (geen rekening houden met mijn html-code, die ik enkel gebruik om de code die jij nodig hebt (enfin, met jouw foto dan) te laten zien.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Test panorama

      Les, je uitleg kwam te laat: klik!
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Test panorama

        Bedankt Jos. Een beetje vreemd: op 10 augustus posten en dan op 13 augustus hier in Testforum bewijzen dat je het posten nog niet onder de knie hebt. Maar goed: ik sluit deze topic.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X