Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS pro en semi-pro uitrusting: bodies, lenzen en accessoires... bekijk het lijstje!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] EOS pro en semi-pro uitrusting: bodies, lenzen en accessoires... bekijk het lijstje!

    Beste leden en forumbezoekers
    Het is al een paar jaar geleden dat ik nog actief aan de discussies hier heb deelgenomen, maar voor de anciens ben ik wellicht nog vaag bekend als veelposter in de technische fora en zelfs een tijdje als moderator

    Mijn materiaal wordt door tijdsgebrek en nieuwe prioriteiten in mijn dagelijks leven nogal weinig gebruikt, en ik ben tot het besef gekomen dat het beter tot zijn recht zou kunnen komen bij een nieuwe eigenaar. Het is prettig geweest om met professioneel materiaal mijn passie te beleven, maar ik maak waarschijnlijk maar 1500 foto's per jaar meer, dus zijn die toplenzen en ander materiaal helaas overkill geworden.

    Ik heb voor al mijn spullen zoekertjes op 2dehands.be gezet, en als ik het forumreglement correct heb gelezen, mag ik hier een overzichtje plaatsen met links daar naartoe voor meer informatie. Voor de duidelijkheid: het is niet mijn bedoeling om jullie te laten bieden op die zoekertjes. Als je ergens interesse in hebt, stuur je mij gewoon een rechtstreeks mailtje door >> hier << te klikken. Zet erbij dat je via Belgium Digital bij mij terecht bent gekomen, dat helpt

    Mijn uitrusting is altijd met de allergrootste zorg behandeld. Ook al dateert het meeste van 2006-2007, ik durf zeggen dat alles in absolute nieuwstaat verkeert. Originele verpakking en accessoires zijn bij alles inbegrepen, en bij de meeste dingen ook nog wat extra. De bodies hebben natuurlijk de voorbije jaren veel van hun marktwaarde verloren, maar ik ben van mening dat de lenzen echt nog wel hun prijs waard zijn. Maar goed, dat is het spel van vraag en aanbod, en daarover zal ik met de geinteresseerden onderhandelen Kijk in de eerste plaats naar wat je interessert, en daarna zien we wel of we tot een akkoord komen over de prijs.

    Als iemand iets van mij koopt, wil ik dat die persoon tevreden is, dus... try before you buy. Je maakt wat foto's en je checkt of alles werkt zoals het hoort voordat je je centen op tafel legt. Voor wie dat wenst, wil ik op aanvraag ook een testfoto maken die je eerst rustig op je eigen pc analyseert. Ik heb alle vertrouwen in de kwaliteit van mijn materiaal.


    Maar genoeg geleuterd! Het lijstje...

    1. EOS 1D Mark II body - VERKOCHT

    2. EOS 30D body (met Op/Tech pro strap, 2 laders en 4 batterijen - minder dan 8000 clicks)

    3. EF 24-70/2.8 L (inclusief Kenko pro UV filter en lens case - zonnekap standaard inbegrepen)

    4. EF 70-200/2.8 L IS - VERKOCHT

    5. EF 100-400/4.5-5.6 L IS - VERKOCHT

    6. EF 28-135/3.5-5.6 IS - VERKOCHT

    7. EF 50/1.4 - VERKOCHT

    8. EF 85/1.8 - VERKOCHT

    9. EF-s 10-22/3.5-4.5 - VERKOCHT

    10. EF 1.4x extender/teleconverter - VERKOCHT

    11. Speedlite 580EX flitser (met omnibounce diffuser - voetje en tasje standaard inbegrepen)

    12. Kenko macro extension ring set - VERKOCHT

    13. Lowepro Commercial AW XXL schoudertas

    14. Tamrac Expedition 5 rugzak

    15. Manfrotto 475B statief met 3-weg kop No. 229 (inclusief draagriem en padded draagtas)
    (pro level statief en kop - makkelijk en op veel verschillende manieren op te stellen - zeer stabiel maar vrij zwaar, dus niet voor trekking)
    Last edited by Pieter G.; 19 augustus 2014, 10:44.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)
Working...
X