Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Randloos afprinten met Canon i865

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Randloos afprinten met Canon i865

    Ik ben van plan een Canon i865 printer te kopen. Deze kan zogenaamd 'randloos printen' ... Nu heb ik volgende vraag aan bezitters van zo'n toestel: kan deze echt randloos afprinten op 4x6" papier of moet daarvoor het papier van Canon gebruikt worden (waarbij je de randen moet afscheuren na het printen zodat je 4x6" krijgt ...) Ik wil namelijk liever niet vastzitten aan 1 soort papier

    bij voorbaat dank
    Erik
    www.dedycker.be

  • #2
    ik heb de i990 en die doet dat op alle soorten papier dus ik veronderstel de i865 ook

    Comment


    • #3
      Ik heb de i950, maar ik denk dat het voor al die modellen wel hetzelfde is.... printer drukt randloos af op 4x6" paier ja.

      Zelfs het officiele Canon 4x6" fotopapier is effectief 4x6", en heeft geen afscheur-randen


      Ze drukken trouwens ook op bvb A4 randloos af. Gewoon kwestie van die in de printerdriver zo in te stellen
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #4
        Hallo Enrique,

        Heb zelf de i865 en heb gisteren een paar foto's op 4x6" afgeprint en inderdaad zonder rand. En het resultaat is van professionele kwaliteit. Heb er wel het bijgeleverde testpapier van Canon voor gebruikt. Heb dus geen ervaring met papier van een ander merk.

        Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5

          We hebben hier o.a. ook de Canon i865 en die print inderdaad randloos af.

          Wij gebruiken net als Pol wel het papier van Canon. Ik denk dat het ook wel lukt met 'niet Canonpapier'

          Grtz,F@bke
          -------------------------------------------
          Als je een heleboel stof hebt doen opwaaien mag je niet klagen dat je niks kan zien.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Enrique,

            Ik ben in het bezit van een Canon A4 i965 en een Canon A3+ i9950 en beide toestellen drukken randloos af, ook op NIET papier van Canon.

            Comment


            • #7
              Bedankt aan iedereen voor de reacties.
              M'n besluit staat nu vast, ik neem de i865, is niet het topmodel ... maar de prijs is ook zachter ... hou ik meer over ... en heb ik sneller een D70

              Erik
              www.dedycker.be

              Comment

              Working...
              X