Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad air: deftig docking station ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPad air: deftig docking station ?

    De iPad met de lightning connector bestaat nu al sinds oktober 2012, maar ik zie nog steeds geen defitge stabile docking stations.

    "Stands" wel, maar ik zoek een docking station, waar je hem rechtop kan inpluggen zodat hij geladen wordt.
    Voor mij Ipad 1 heb ik zo'n dock van XtraemeMac :

    Ik vind het zo'n gedoe als je steeds een kabel op je bureau met hebben liggen om je iPad op te laden.

    Mijn iPad 1 begint een beetje traag te worden en sommige apps kan hij ook niet draaien.

    Maar zolang ik geen deftige dock kan vinden, doe ik geen upgrade.

    Enfin, ik wou eens polsen of er hier iPad air bezitters zij die met een dock werken ????
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: iPad air: deftig docking station ?

    Ik ben van de iPAd1 overgestapt naar de iPad Mini retina.
    Veel praktischer omdat ik veel reis.
    Heb echt geen nood aan een dock.

    Een lader met 2 USB uitgangen zou me wel kunnen verleiden.

    Comment


    • #3
      Re: iPad air: deftig docking station ?

      Belkin verkoopt zoiets, ik heb er wel geen persoonlijke ervaring mee:
      http://www.belkin.nl/f8j088btnl-expr...van-1-2-m.html
      The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

      Comment


      • #4
        Re: iPad air: deftig docking station ?

        Oorspronkelijk geplaatst door DVDW Bekijk bericht
        Belkin verkoopt zoiets, ik heb er wel geen persoonlijke ervaring mee:
        http://www.belkin.nl/f8j088btnl-expr...van-1-2-m.html
        Ken ik, maar ziet er nogal licht uit.
        Zo op het eerste zicht is er nog steeds niks nieuws onder de zon.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: iPad air: deftig docking station ?

          Ik heb ook wat ge-google-d, maar inderdaad: er is nog niet echt iets waarvan ik zou zeggen dat moet je hebben.
          Verbaasd me enigszins, want de Air is toch al wel wat langer op de markt.
          Ik kan eventueel nog eens polsen bij mijn Britse Apple-vrienden, zo je wil?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: iPad air: deftig docking station ?

            D'r bestaat wel een Australische firma die deftige dingen aanbiedt, maar die zijn voor INBOUW in de muur en dat zijn docks van rond de 1000 euro.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: iPad air: deftig docking station ?

              Ik heb in mijn Googletocht -denk ik- ook een iPad Air op een klokradio (Philips?) gezien.
              Ik had al gecheckt bij J.Turner, da's de man die de Britse Mac-site waar ik vertoef host, want hij heeft een bedrijfje in houten stands voor iPods/iPads/iPhones. Maar dat zijn inderdaad stands, geen docking stations, wat betekent dat je nog steeds je kabel zou nodig hebben.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: iPad air: deftig docking station ?

                Voor mijn iPhone heb ik een ROK dock, ook niet supergoedkoop, maar wel het "minst slechte" wat op de markt te vinden is.

                Ik vond de vorige connector ( voor in een dock ) toch wel iets steviger/stabieler dan de lightning connector.

                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment

                Working...
                X