Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershot S1 en foto's afspelen op TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powershot S1 en foto's afspelen op TV

    Reizen is mijn grootste hobby en dan nog liefst actief.

    Nu trek ik half september naar Chili voor 4 weken en zou hier nadien een soort van reportage willen maken die dan op TV af te spelen is.

    Is dit mogelijk met foto's van de Canon Powershot S1 ? Ik zou ze dan willen verwerken in DVD.

  • #2
    Originally posted by bartw
    Reizen is mijn grootste hobby en dan nog liefst actief.

    Nu trek ik half september naar Chili voor 4 weken en zou hier nadien een soort van reportage willen maken die dan op TV af te spelen is.

    Is dit mogelijk met foto's van de Canon Powershot S1 ? Ik zou ze dan willen verwerken in DVD.
    Euhm.. Als je foto's in (S)VCD of DVD wil afspelen op je tv, heeft dat niets te maken met het toestel dat die foto's genomen zijn (vraag me af wat jij denkt dat de link is).

    Het enige wat je nodig hebt, is een programmatje, om je foto's naar schijf te schrijven, in een bepaald formaat.

    Persoonlijk gebruik ik Proshow Gold, die supporteert VCD en DVD.

    -Wedlock
    http://krameria.eu
    "Cogito Ergo Sum"

    Comment


    • #3
      En alvorens je dit echt als een alternatief ziet probeer het eens.

      HEb dit al regematig eens gedaan en ben steeds zwaar teleurgesteld want de kwaliteit is gewoon slecht en op die manier wil ik mijn foto's liest niet aan anderen tonen.

      Op internet zullen ook wel veel mensen mijn foto's slecht zien omdat hun monitor verkeerd afgesteld is maar dat is hun fout en ik sta er niet naast terwijl ze kijken en zodoende stoort dat mij zo minder.

      Comment

      Working...
      X