Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-Class

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mercedes C-Class

    Mercedes C-Class
    Hey iedereen, na een tijdje geen autogerelateerde shoots meer te hebben gedaan zijn we hier terug met een nieuwe plaat.
    Deze keer een Mercedes C-Klasse... Meestal gezien door de meeste mensen als een wagen voor de "oudere" mensen maar Pascal (28 jaar) brengt hier verandering in.
    De wagen werd volledig voorzien van een Accuair E-Level systeem wat de wagen automatisch op hoogte houd, 18" OZ Futura's en nog heel wat aanpassingen.
    De foto kon al niet mislukken door deze mooie verschijning, hopelijk denken jullie er hetzelfde van !

    Last edited by D4VY; 11 augustus 2014, 10:07.

  • #2
    Re: Mercedes C-Class

    Knap vastgelegd. De accenten in het koetswerk zijn mooi in beeld gebracht zonder storende reflecties.
    Oog voor compositie en details.
    Er hangt een wat rozige schijn over maar dat ligt misschien aan mijn scherm ...
    Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

    Comment


    • #3
      Re: Mercedes C-Class

      Oorspronkelijk geplaatst door diezl Bekijk bericht
      Knap vastgelegd. De accenten in het koetswerk zijn mooi in beeld gebracht zonder storende reflecties. ...
      Akkoord.

      ... Oog voor compositie en details. ...
      Niet akkoord.
      Zoals het licht nu valt, springt het embleem van Mercedes er niet uit.
      Zie ook de gekartelde dakrand boven de achterdeur.
      Meer ruimte vóór de auto mag ook.

      ... Er hangt een wat rozige schijn over maar dat ligt misschien aan mijn scherm ...
      Er ligt inderdaad een bruine waas over de foto.
      Elk merk heeft zijn karakteristieke kleuren. Die moet je respecteren, vind ik. De achtergrond kan je eventueel naar eigen smaak aanpassen.

      Mijn gedacht.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Mercedes C-Class

        Mooie auto en foto.
        Website : brianbonckaertfotografie.wordpress.com
        Hobbyfotograaf Natuur/Evenementen/Sport
        Leeftijd : 23 Jaar.

        Comment


        • #5
          Re: Mercedes C-Class

          Mooie foto, maar ik kan Jos wel volgen inzake kleur

          Comment


          • #6
            Re: Mercedes C-Class

            volg Jos ! deze auto verdiend beter !
            gr, JOHAN , nikon D90, D7100

            Comment


            • #7
              Re: Mercedes C-Class

              Bedankt allen, de gekartelde dakrand is blijkbaar de scherpte van de foto... Want in Lightroom heb ik het niet aan de hand.
              De zon gaat achter de wagen neer waardoor je tegenlicht krijgt, daarbij is het logo matzwart gespoten waardoor het er niet uitspringt.
              De bruinige kleur over de wagen is wederom met de avondzon getrokken waardoor de wagen een warmere kleur krijgt.
              Nu op de monitor van het werk schijnt het wel enorm bruin maar op mijn "afgestelde" monitor thuis is het slechts een lichtere warme kleur.

              Comment

              Working...
              X