Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jack wolfskin acs photo pro rugzak of f-stopgear info

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jack wolfskin acs photo pro rugzak of f-stopgear info

    hallo iedereen
    zijn er mensen die ervaring hebben met jack wolfskin acs photo pro rugzak ik zou er eentje willen aanschaffen voor lange wandelingen .
    ik gebruik nu vanguard uprise 48
    Last edited by lumos; 16 augustus 2014, 14:04.
    www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

  • #2
    Re: jack wolfskin acs photo pro rugzak

    had ook eerste naar deze rugzak zitten kijken maar ben uiteindelijk voor een Tamrac 5788 Evolution 8 rugtas gegaan
    tevreden van, zo veel manieren van gebruik die je bij deze hebt(super-modulair), heb hem al op lange tochten getest en dit is me zeer goed bevallen
    enigste minpuntje tot zover is hoe het statief wordt vastgehouden (één poot in "zakje", en dan een lus met klik-systeem), die draag je daardoor hoog, en ziet het er iets onhandiger uit...
    pluspunt hiervan is dat je de tas makkelijker op de grond kunt zetten met statief bevestigd, dit zal moeilijker of vervelender werken met de wolfskin acs
    de reden waarvoor ik naar de tamrac ben gegaan is dat ik te weinig reviews en info vond over de wolfskin voor hem online te bestellen....
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: jack wolfskin acs photo pro rugzak

      ik heb Jack Wolfskin rugzak ook niet gekocht maar ik heb ze wel getest met mijn fotomateriaal erin. ze voelt heel licht /degelijk en comfortabel aan en zeker op de rug ook met statief was de rugzak ook mooi inbelans .
      waarom heb ik ze dan niet niet gekocht omdat dat de onderste gedeelte te compact was en omdat de rugzak weer zoals andre photo rugzakken is je zit weer met die classice onderdeling (vb laptop / fotoma/ en nog andere kleinen dingenen en je zak zit weer vol en dat heb ik niet nodig ik heb een ruime rugzak nodig voor lange wandeltochten dat je andre dingen ook kan meenemen (vb extra pullover /eten & drinken / regenvestje en die rugzak heb ik bijna gevonden door een persoon die mijn menig vroeg over de JW rugzak en die rugzak is van F-stop satori exp en daar kan je aparte onderdeling insteken die mooi vast zitten en die rugzak ga ik eerst bekijken bij camera expres .
      www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

      Comment


      • #4
        Re: jack wolfskin acs photo pro rugzak

        hallo mensen
        zij er die ervaring of in het bezit hebben van het merk F-stopgear model satori exp of iets gelijkaardigs hebben .
        voor een beetje infomatie en wat jullie vinden van deze rugzak

        groetjes jeffrey
        Last edited by lumos; 16 augustus 2014, 14:15.
        www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35

        Comment

        Working...
        X