Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linkey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Linkey

    Hoe verwijder ik Linkey?
    Ik dacht dat ik opgelet had....niet goed dus.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Linkey

    Ik heb Linkey ingegeven op Google en onmiddellijk krijg je verschillende mogelijkheden om dit te verwijderen .

    Comment


    • #3
      Re: Linkey

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      Ik heb Linkey ingegeven op Google en onmiddellijk krijg je verschillende mogelijkheden om dit te verwijderen .
      Dacht je dat ik dat ook al niet gedaan had?

      iedLL64.dll zou de oorzaak zijn maar ik vind die niet.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Linkey

        Al in taakbeheer gekeken of er soms nog deeltjes actief zijn?
        Ik veronderstel dat die iedLL64.dll ergens in System32 zal zitten.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Linkey

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Al in taakbeheer gekeken of er soms nog deeltjes actief zijn?
          Ik veronderstel dat die iedLL64.dll ergens in System32 zal zitten.
          Heb ik al gekeken maar niets gezien.

          Denk wel dat ik het nu weg heb gekregen
          Dat ding heeft verschillende gedaantes.
          - web search of zoiets als zoekengine (kon ik aanpassen&vervangen in IE, niet in Firefox)
          - Aztec Media Inc. (Met Ccleaner heb ik het kunnen verwijderen).

          Linkey zelf heb ik nergens kunnen vinden.
          AdWare vond NIKS.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Linkey

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Dacht je dat ik dat ook al niet gedaan had?

            iedLL64.dll zou de oorzaak zijn maar ik vind die niet.
            Heb je "verborgen bestanden tonen" ingesteld ?
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Linkey

              Eigenlijk is JV Powertools (2014) van Macecraft Software nog altijd het beste programma om restjes van dé-installaties te vinden en op te kuisen.

              Theo, het zou ook interessant zijn als je ons eens zei met wat je dat hebt meegekregen.
              Ik heb verleden week Freemake Converter gedownload en geïnstalleerd van freemake.com en had zomaar eventjes 48 spy- en malware + een andere zoekmachine er gratis en voor niets bijgekregen.
              Tijdens de installatie kon ik zelfs nog twee van de "wonder programmatjes" uitvinken en van de rest was niks te merken totdat je terug moest opstarten.
              De-installeren ging wel goed maar overal werden mappen en sleutels achtergelaten en mijn PC was ineens zo sloom als een strijkijzer.
              Na een paar dagen prutsen werk nu alles min of meer normaal.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Linkey

                Via deze:
                Download Video software voor Windows. Download Adobe Flash Player, VLC media player, Windows Movie Maker en meer


                Die Freemake Video Convertor heb ik ook maar het lijkt dat ik er geen nadelen van heb.

                DVDFab heb ik gekocht destijds maar na een her-installatie van Windows ed. krijg ik het spul niet meer
                geactiveerd als "betaald en geregistreerd".
                Dit totale pakket kost meer dan 200 euro en dat heb ik er niet voor over.

                Dus het begon daarmee of het zoeken naar een goed dvd-copy-programma.
                Van al mijn dvd's maak ik een kopie en bewaar die op de pc en de mediaspeler. (plus backups he).
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Linkey

                  Blijf liefst zover mogelijk uit de buurt van softsonic, die installeren dingen waarvan je geen weet hebt en ook niet ziet.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Linkey

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Blijf liefst zover mogelijk uit de buurt van softsonic, die installeren dingen waarvan je geen weet hebt en ook niet ziet.
                    Ja ja, zeker.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Linkey

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Blijf liefst zover mogelijk uit de buurt van softonic, die installeren dingen waarvan je geen weet hebt en ook niet ziet.
                      Daar ben ik een tijdje geleden ook op terechtgekomen toen ik net een verse installatie had gedaan op mijn vorige computer (ik was op zoek naar de Windows updates, op de Medion CD stond Windows 7, en ik wou 7.1 er terug op krijgen).
                      Nadat ik iets had gedownload van die Softonic stond er meteen zoveel rotzooi op die computer dat ik er Windows 7 maar gewoon terug opnieuw op het geïnstalleerd...(die "Linkey" stond er onder ander ook bij, dat is echt een ramp)
                      Windows 7.1 staat er nu wel terug op, die komt automatisch via Windows Updates binnen, maar dat duurt een hele tijd (ik dacht dat dat sneller zou gaan, omdat het zo lang duurde was ik zelf op zoek gegaan naar de updates, maar zo werkt het dus niet).
                      Elke keer doet die een aantal updates, en dan moet de pc terug opgestart worden, op die manier komt dat allemaal in orde, maar je moet wel een paar dagen geduld hebben voor alle updates er terug op staan.

                      Blijf dus ver uit de buurt van die Softonic, maar volgens mij zijn er zo nog verschillende websites die "gratis" software aanbieden, en die dan tegelijk nog andere rotzooi mee op je computer zetten.
                      Ik ben dus veel voorzichtiger geworden met die gratis software.
                      Last edited by Black B@ndit; 10 augustus 2014, 08:06.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Linkey

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        De-installeren ging wel goed maar overal werden mappen en sleutels achtergelaten en mijn PC was ineens zo sloom als een strijkijzer.
                        Na een paar dagen prutsen werk nu alles min of meer normaal.
                        Om de de-installeren gebruik ik Advanced Uninstaller, vroeger betalend, nu gratis. Ik ontdekte dat indertijd, mocht het 20 dagen proefdraaien. Na ongeveer een uur heb ik toen mijn bankkaart genomen en het aangekocht.
                        Nu moet je bij installatie ook één en ander uitvinken en "declinen", het wordt een echte pest.
                        Na de-installatie van een applicatie nooit direct op heropstarten klikken, want dan wordt het zoeken naar "leftovers" in het register overgeslagen.
                        Na opkuis laat ik gewoonlijk een "registry clean" lopen, verwijder overbodige zaken en doe dan een "registry optimizer". Als daar een resultaat komt van meerdere procenten dan laat ik de PC starten met het nieuwe, cleane register. In het begin was dat altijd eventjes bang afwachten, maar nu al honderden keren toegepast en werkt feilloos.

                        Ter info: het programma heeft een wat speciale interface, niet op letten, wat het doet is perfect en da's veel belangrijker dan het uitzicht.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment

                        Working...
                        X