Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar beneden rollend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naar beneden rollend


    Een augustus-avond vlakbij Westouter
    op de grens met Frankrijk
    net na een zware regenbui.



    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: Naar beneden rollend

    Heel mooi...Kleuren, laagjes, compo...Allemaal erg fraai..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Naar beneden rollend

      Knap sfeervol beeld.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Naar beneden rollend

        Sommige foto's hebben het allemaal, kleur,compo, sfeer......... prachtplaat
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Naar beneden rollend

          mooi plaatje, al vind ik de lucht wat te soft.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Naar beneden rollend

            Een zeer mooie, met de zonnestralen die zichtbaar zijn. Goed gedaan.

            Comment


            • #7
              Re: Naar beneden rollend

              Mooie sfeer en kleuren.
              Groeten,
              Johan
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Naar beneden rollend

                Alles was aanwezig voor een mooie foto,knap.
                Grt Queenbee
                Afscheid doodt de liefde niet.

                Comment


                • #9
                  Re: Naar beneden rollend

                  Mooie sfeerfoto , zou de strobalen iets oplichten, beetje! maar das persoonlijk mortierke, denk dat de structuur van de balen, beter tot zijn recht zou komen.
                  Ook het mistig landschap heel mooi, en dan inkaderen en tegen de muur , liefst op groot formaat.

                  M.v.g

                  ReneRaw

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naar beneden rollend

                    Deze vind ik ietske minder dan de je andere foto's. Je kan hier goed de halo's zien rond de bomen op de achtergrond. Ook vind ik de strobalen op de voorgrond ietske te donker.
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naar beneden rollend

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                      Deze vind ik ietske minder dan de je andere foto's. Je kan hier goed de halo's zien rond de bomen op de achtergrond. Ook vind ik de strobalen op de voorgrond ietske te donker.
                      De strobalen die ietske te donker zijn daar kan ik inkomen. Ik heb de foto afgewerkt op mijn groot scherm en op mijn laptop lijkt dat inderdaad ietsje te donker.
                      Maar de halo's rond de bomen die je goed kan zien...? Er hing wat mist tussen de bomen in het dal misschien geeft dat de indruk van halo's maar voor de rest zie ik niks.
                      'k Heb nog eens gekeken op groot formaat en zie ook niet direct iets...
                      Soit, 'k ga de foto misschien nog eens opnieuw afwerken en een aantal zaken herbekijken.
                      't Is een ander beeld dan de vorige natuurlijk met andere lichtomstandigheden, minder direct licht en meer verspreid licht door de hoge luchtvochtigheid wat ook de wolken misschien wat soft maakt.
                      Bedankt voor de reacties en het kijken
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Naar beneden rollend

                        Wauw ! pracht plaat

                        Comment


                        • #13
                          Re: Naar beneden rollend

                          Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                          De strobalen die ietske te donker zijn daar kan ik inkomen. Ik heb de foto afgewerkt op mijn groot scherm en op mijn laptop lijkt dat inderdaad ietsje te donker.
                          Maar de halo's rond de bomen die je goed kan zien...? Er hing wat mist tussen de bomen in het dal misschien geeft dat de indruk van halo's maar voor de rest zie ik niks.
                          'k Heb nog eens gekeken op groot formaat en zie ook niet direct iets...
                          Soit, 'k ga de foto misschien nog eens opnieuw afwerken en een aantal zaken herbekijken.
                          't Is een ander beeld dan de vorige natuurlijk met andere lichtomstandigheden, minder direct licht en meer verspreid licht door de hoge luchtvochtigheid wat ook de wolken misschien wat soft maakt.
                          Bedankt voor de reacties en het kijken
                          Het is misschien geen halo maar ik zie toch duidelijk een oranje rand rond de bomen...komt het misschien door het verscherpen?
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Naar beneden rollend

                            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                            Het is misschien geen halo maar ik zie toch duidelijk een oranje rand rond de bomen...komt het misschien door het verscherpen?
                            Aha, nu snap ik wat je bedoelde en nu zie ik het ook eigenlijk.
                            Het komt inderdaad door het verscherpen/verkleinen want bij de grote versie heb ik het niet. Scherpe blik Pascale
                            vriendelijke groeten, Kurt
                            Mijn foto's
                            Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                            Comment

                            Working...
                            X