Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als een paal boven water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Als een paal boven water

    Om de serie in de beginnershoek wat in te korten, dan maar hier 1 plaatsen.
    Alvast bedankt voor het commentaar


  • #2
    Re: Als een paal boven water

    Een plaat die wat mij betreft echt net misstaat, hier !
    Heel fijne kleuren. Een beetje verrassend maar leuk compo.
    Maar ....... de weerspiegeling (van het oranje) is lichter dan het origineel.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Als een paal boven water

      Mooi van compo, en pracht kleuren...
      Was me niet direct opgevallen, maar idd is de reflectie lichter dan de lucht..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Als een paal boven water

        mooie kleuren en compo, en toch blijf ik zoeken in de foto?(mischien alleen ik?)
        MVG. Hugo

        Comment


        • #5
          Re: Als een paal boven water

          Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
          mooie kleuren en compo, en toch blijf ik zoeken in de foto?(mischien alleen ik?)
          Niet alleen jij zoekt, ik ook wel een beetje.
          Qua kleuren en belichting zit het heel goed maar er scheelt iets aan de compo.
          Het perspectief van de palen leidt het oog naar rechts in de foto maar daar bots je tegen de rand terwijl alle mooie kleuren links te zien zijn.
          De situatie ter plaatse maakte het waarschijnlijk onmogelijk maar de foto zou nog veel beter geweest zijn indien het perspectief van de palen de ogen naar links geleid zouden hebben.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Als een paal boven water

            Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
            Niet alleen jij zoekt, ik ook wel een beetje.
            Qua kleuren en belichting zit het heel goed maar er scheelt iets aan de compo.
            Het perspectief van de palen leidt het oog naar rechts in de foto maar daar bots je tegen de rand terwijl alle mooie kleuren links te zien zijn.
            De situatie ter plaatse maakte het waarschijnlijk onmogelijk maar de foto zou nog veel beter geweest zijn indien het perspectief van de palen de ogen naar links geleid zouden hebben.
            Waarschijnlijk deze dan:

            De kleuren waren toen niet meer zo optimaal, bij bovenstaande vind ik de kleuren mooier

            Comment


            • #7
              Re: Als een paal boven water

              Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Waarschijnlijk deze dan:

              De kleuren waren toen niet meer zo optimaal, bij bovenstaande vind ik de kleuren mooier
              Dat is inderdaad wat ik bedoel. De kleuren van deze hier en de compo van die andere en je hebt een knaller
              vriendelijke groeten, Kurt
              Mijn foto's
              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

              Comment


              • #8
                Re: Als een paal boven water

                En toch vind ik dit een heel mooie foto...ik en de zee hé
                De kleuren zijn knap, reflectie wat lichter maar mij stoort het niet.
                Ik begrijp wel de vorige commentaren....de palen verdwijnen uit de foto. Je andere foto is dan wel heel goed van comp!
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment

                Working...
                X