Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Passiflora en de bij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Passiflora en de bij

    Zoals de titel zegt... :-)
    mvg Christophe

    Bee on Passiflora by stoph en steph, on Flickr

  • #2
    Re: Passiflora en de bij

    Het geheel oogt nogal rommelig.
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: Passiflora en de bij

      Ik zal m'n macro's voorlopig nog even posten in fotobeoordeling. Toch bedankt voor de opbouwende kritiek...
      mvg Christophe

      Comment


      • #4
        Re: Passiflora en de bij

        Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
        .... Toch bedankt voor de opbouwende kritiek...
        mvg Christophe
        Ik bedoel dat zowel de bloem als de bij er niet uitspringen: wat is hier het onderwerp en hoe heb ik het gebracht. Probeer wat meer tijd in jouw opnames te steken en te spelen met het diafragma.
        Ik hoop dat je hier wat meer aan hebt.
        http://www.paulvanrooy.be

        Comment


        • #5
          Re: Passiflora en de bij

          Hé Paul, bedankt voor je feedback! De tijd en het spelen met diafragma is geen probleem Wat me opvalt in deze rubriek is dat macro meestal een volledig lege en neutrale achtergrond is, het liefst niets,
          enkel een kleur, en als hoofdonderwerp een insect + bloem of plant; des te scherper je deze twee in beeld brengt, des te beter de foto, des te meer de commentaren en 'likes'.
          Ik wijk graag eens af, dit tafereel is afgebeeld zoals het is, een bij op een bloem, meestal meerdere bijen op de passiflora. Ik besef best dat er betere manieren zijn om dit beeld beter weer te geven.
          Ik heb enkel afgedrukt toen de bij scherp in beeld was. Alle foto's die ik hier zie in deze rubriek vind ik super, scherp, compo , doch telkens een kopie, bloem, insect, en één bepaalde kleur van achtergrond.
          Dat werkt het beste bij macro fotografie, doch is deze rubriek hopelijk meer dan enkel insecten; ikzelf hoop ook eens uit te blinken in deze categorie, meestal kijk ik met open mond naar de foto's dat ik hier zie !

          Comment

          Working...
          X