Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

    Op 12, 13 en 14 september zijn het Airforce-Days in Kleine Brogel.

    Mijn ervaring heeft me geleerd dat de foto's die je op dergelijke evenementen maakt dikwijls niet de meest spectaculaire zijn.
    In Koksijde bijvoorbeeld, is de basis compleet verkeerd georiënteerd.
    Daarom "ging" ik daar meestal een dag op de basis en vervolgens nog een dag buiten het terrein om met de zon in mijn rug foto's te maken
    Idem op Sanicole.

    Aangezien ik plan om dit jaar voor het eerst naar KeeBee te gaan zou ik graag van iemand die bekend is met "de omgeving" te weten komen waar ik best buiten de basis ga staan om foto's te maken.
    Eventueel nemen we de fiets mee op de wagen.

  • #2
    Re: Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

    oeps... niemand blijkbaar?

    Comment


    • #3
      Re: Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

      Het is voor mij ook de eerste keer op Keebee, ben ook wel benieuwd...
      The difference between genius and stupidity is that genius has its limits.

      Comment


      • #4
        Re: Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

        Ben ook benieuwd. Voor mij ook de eerste keer.
        Nikon.

        Comment


        • #5
          Re: Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

          De beste dag is gewoon de vrijdag gaan naar de spottersdag. Speciale ingerichte dag voor de fotograaf.
          Beste plek? Gewoon op het vliegveld zelf, dus gewoon inkom betalen en langs de landingsbaan gaan staan. Wees gewoon 's morgens op tijd maar meestal is er plek genoeg.
          De vliegtuigen die static staan in het weekend zie je vrijdag binnenkomen en kunnen al landend gefotografeerd worden zonder storende elementen.
          Het licht is de hele voormiddag goed tot zo ongeveer 14u00 en dan tegen het einde van de dag word het beetje tegenlicht maar dat valt nog mee.
          Koksijde is inderdaad niet je dat om te fotograferen, dan sta je beter buiten in de landing. Bij KeeBee is dit niet nodig, binnen is het beste

          Comment


          • #6
            Re: Wie wijst me de goeie spot-plekjes in Kleine Brogel tijdens de Airforce days

            Tja...af en toe moet er nog wel eens wat gewerkt worden...ook op vrijdag.
            oke, dan ga ik wel op de basis zelf.
            bedankt alvast.

            Comment

            Working...
            X