Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

    Ik ben op zoek naar een reisorganisatie die voor ons een gepersonaliseerde reis wil samenstellen voor 4personen.
    Dus voor de duidelijkheid: we willen ons liefst niet binden aan een grotere groep!
    Heeft iemand van jullie ervaring die hij/zij wil delen met mij.

    De gekende reisorganisaties doen dit meestal niet ofwel wordt je bij een groep ingedeeld.
    Wij willen dus, eventueel vertrekkend van een standaardaanbieding, zoveel mogelijk zelf onze eigen inbreng doen.

    Dré

  • #2
    Re: Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

    Beste Dre,

    Wij hebben een positieve ervaring met een reisbureau die reizen op maat maken voor jou.

    "Dromen " in varsenare bij Brugge, Geert Devos is de zaakvoerder.
    Korte Warandestraat 3
    8490 Varsenare
    tel 050/386819
    Hij heeft ook een website " reizen Dromen "
    mvg. Camiel

    Comment


    • #3
      Re: Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar een reisorganisatie die voor ons een gepersonaliseerde reis wil samenstellen voor 4personen.
      Niemand van de vier die er wat tijd wil insteken en zelf alles regelen? Dat lijkt mij perfect om gepersonaliseerd te reizen. Geen idee of dit voor Cuba vlot te doen is maar het zou mij verwonderen dat dit "te moeilijk" is. Uiteindelijk moet je maar vluchten, accomodatie en huurwagen boeken.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Niemand van de vier die er wat tijd wil insteken en zelf alles regelen? Dat lijkt mij perfect om gepersonaliseerd te reizen. Geen idee of dit voor Cuba vlot te doen is maar het zou mij verwonderen dat dit "te moeilijk" is. Uiteindelijk moet je maar vluchten, accomodatie en huurwagen boeken.
        Zijn we volop mee bezig, maar practische hulp blijft welkom

        Comment


        • #5
          Re: Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

          Als je een huurwagen neemt in Cuba let op.
          Hopelijk krijg je geen ongeval,al bij de kleinste verwonding bij tegenpartij ben je binnen het jaar niet meer terug in belgie.
          Camiel.

          Comment


          • #6
            Re: Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

            Oorspronkelijk geplaatst door Camiel Bekijk bericht
            Als je een huurwagen neemt in Cuba let op.
            Hopelijk krijg je geen ongeval,al bij de kleinste verwonding bij tegenpartij ben je binnen het jaar niet meer terug in belgie.
            Camiel.
            Dergelijke verhalen had ik ook al gehoord...
            Of het allemaal zo'n vaart loopt weet ik niet, doch dat is één van de redenen waarom we nog twijfelen tussen zelf rijden of niet...

            Comment


            • #7
              Re: Cuba met groepje van 4 personen: welk reisbureau biedt zoiets aan?

              Ik zou eens navragen bij "koning aap", sommige van hun begeleide reizen gaan al door vanaf 4 inschrijvingen.
              ben al met koning aap weggeweest, en alles was ok daar
              grt
              jan

              Comment

              Working...
              X