Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salzach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Salzach

    ...leeg...

  • #2
    Re: Salzach

    ...kan je zelf eens uitleggen wat je hier goed aan vindt?

    Comment


    • #3
      Re: Salzach

      Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
      ...kan je zelf eens uitleggen wat je hier goed aan vindt?
      Ik denk er niet aan. Als dit niks voor jou is, dan is er geen reden om te trollen.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Salzach

        ...weer een "kunstenaar" op zijn tenen getrapt :-)

        Comment


        • #5
          Re: Salzach

          Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
          ...weer een "kunstenaar" op zijn tenen getrapt :-)
          Weer een trol betrapt. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Salzach

            .. en dan probeer je eens - zonder een foto af te breken- een open vraag te stellen.. om dan meteen als trol bestempeld te worden..." als dit niks voor jou is": zeg dan misschien meteen dat dit soort hoogintellectuele,elitaire kunst te hoog gegrepen en onverstaanbaar is voor iedereen die maar in de verte durft dit in vraag te stellen!Dan weten wij, eenvoudige fotografen meteen waar we aan toe zijn!
            Einde discussie wat mij betreft.

            Comment


            • #7
              Re: Salzach

              Kom, kom, kom, geen ruzie maken hé...

              Comment


              • #8
                Re: Salzach

                Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                Kom, kom, kom, geen ruzie maken hé...
                Gelijk heb je, we gaan verder met de mensen die foto's plaatsen.
                ...leeg...

                Comment


                • #9
                  Re: Salzach

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                  Gelijk heb je, we gaan verder met de mensen die foto's plaatsen.
                  Eerst en vooral, ik ken hier niemand van zij die in de topic reeds een reactie schreven.
                  Volgens mij is dit een foto die genomen werd op een moment dat je ter plaatse overdonderd werd door de grootsheid, indrukwekkendheid....enz, maar die voor een buitenstaander die enkel deze foto te zien krijgt, heel moeilijk naar waarde te schatten is.
                  Ik heb dergelijke situaties ook reeds meermaals meegemaakt, en er foto's van gemaakt, en bij het bekijken van die foto's denk je dan terug aan het moment zelf, maar je begrijpt niet dat een buitenstaander die dit ziet niet even begeesterd is.
                  Is deze foto dan goed, is hij dan slecht....weinigen zullen daar een sluitend antwoord kunnen op geven denk ik.
                  Misschien daarom niet direct met scherp schieten !?
                  Ik persoonlijk zou deze bvb. nooit in SC posten, maar wie ben ik... TS beslist waar hij/zij foto's plaatst niet ?

                  Comment


                  • #10
                    Salzach

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Eerst en vooral, ik ken hier niemand van zij die in de topic reeds een reactie schreven.
                    Volgens mij is dit een foto die genomen werd op een moment dat je ter plaatse overdonderd werd door de grootsheid, indrukwekkendheid....enz, maar die voor een buitenstaander die enkel deze foto te zien krijgt, heel moeilijk naar waarde te schatten is.
                    Ik heb dergelijke situaties ook reeds meermaals meegemaakt, en er foto's van gemaakt, en bij het bekijken van die foto's denk je dan terug aan het moment zelf, maar je begrijpt niet dat een buitenstaander die dit ziet niet even begeesterd is.
                    Is deze foto dan goed, is hij dan slecht....weinigen zullen daar een sluitend antwoord kunnen op geven denk ik.
                    Misschien daarom niet direct met scherp schieten !?
                    Ik persoonlijk zou deze bvb. nooit in SC posten, maar wie ben ik... TS beslist waar hij/zij foto's plaatst niet ?
                    Als TS heb ik die beslissing inderdaad genomen, is dat een reden om met scherp te schieten?
                    ...leeg...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Salzach

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                      Als TS heb ik die beslissing inderdaad genomen, is dat een reden om met scherp te schieten?
                      Je begrijpt het duidelijk niet, maar soit, het zal wel aan mij liggen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Salzach

                        De foto heeft wel een uitstraling als je de sfeer en compo bekijkt die ik goed vind. Het is een eenvoudig gegeven maar dat heb je in iedere foto. De vraagstelling en de antwoorden zijn irriterend en kan dus de discussie begrijpen.
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Salzach

                          Er werd met modder gegooid, en terug gegooid, desondanks begrijp ik maar al te goed wat er gaande is. Alle factoren bij elkaar genomen denk ik dat het gebrek aan fantasie aan de grondslag ligt.
                          Blijf maar gooien. Ik steek daar geen energie meer in.
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Salzach

                            Ik krijg er in elk geval een stijve nek van
                            En in dergelijke omgeving zou ik zeker ook een foto maken en dan denk ik "was er niet meer mee te doen ? "
                            ik denk aan zo mogelijk een nog lager standpunt en een klein stapje vooruit
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment

                            Working...
                            X