Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wet and blue

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wet and blue

    Shoot met Vicky, eens wat anders een wollen pullover.

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Wet and blue

    Ook een hele mooie. Blauw past goed bij het kleur van haar ogen. Toch vond ik de vorige nog beter.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Wet and blue

      Het gelaat is niet zo mooi uitgelicht, beetje aan de donkere kant (wel te redden denk ik)
      Maar dan nog, ....., ergens kom ik er niet uit.

      Comment


      • #4
        Re: Wet and blue

        Ik denk, misschien verkeerd hoor, dat de rechterkant de mooiste kant is van haar gezicht. Het is een heel mooi meisje maar ergens scheelt er iets in het gezicht, misschien is het dat Xafke?
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Wet and blue

          Misschien kunnen jullie eens uitleggen wat jullie bedoelen ?

          Niet goed uitgelicht

          Narrow light noemt men dit waarbij de minst belichte kant van het gelaat naar de fotograaf is gedraaid (alhoewel het hier niet een volledig narrow light is). Uiteraard hebben we hier schaduwen wat ook de bedoeling is van dit soort beeld. Niet te hard maar ook niet te zacht. Dit komt door het gebruik van de Para-88 als hoofdlicht links voor. Mocht je deze zien op het origineel en een Eizo dan zou zal je merken dat er heel wat nuance in de huidtoon en de schaduwen zit. Spijtig dat dit verloren gaat op het net en een normale PC. Maar goed jullie kunnen enkel zien wat je ziet .
          Licht en schaduw is en samenspel, maar ik hoor graag van jullie wat er niet goed zit. Ik heb deze voor het net ietsje opgelicht maar kan deze niet in SC plaatsen dacht ik volgens het reglement. Hier is een linkje naar een opgelicht beeld (wel op FB, dus die kwaliteit is ook niet denderend) hier

          Het Gezicht: Er scheelt niets aan het gezicht van deze jonge dame (in werkelijkheid), wat ik denk is dat jullie het effect van het water en de schaduw ervaren als iets dat niet klopt . Misschien kunnen jullie het duiden….

          TXS
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Wet and blue

            Ik zou niet weten waaraan ze denkt. Dus al helemaal niet waarvan ze droomt.
            Niet eens waarom ze zo in de verte staart. Maar ze doet dat alles zo mooi, zo
            naturel en bevallig dat ik de fotograaf voor dit "volle" moment wil bedanken.

            Comment


            • #7
              Re: Wet and blue

              mooie opname.
              maar voor de titel toch wat tè droog.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Wet and blue

                deze houden, al had ik initieel ook iets van, hmm zo 'duister', maar in dat opgelichte beeld op je fb gaat de sfeer helemaal verloren. dus gewoon houden. Misschien ligt de plaats mij gewoon niet. Kan eh, niet alles kan even waauw zijn.
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Wet and blue

                  Knappe zwoele en sterke plaat ! Mooi contrast van koele en warme kleuren ( zelfs op een niet Eizo scherm :-))))) )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wet and blue

                    Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                    Misschien kunnen jullie eens uitleggen wat jullie bedoelen ?
                    ....
                    op FB is em er dan weer over.

                    probleem is dat we verwend geweest zijn door je vorige foto die de HOF gehaald heeft.
                    Daar was je setting ook echt TOP en dat mis ik in deze foto hier denk ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wet and blue

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      deze houden, al had ik initieel ook iets van, hmm zo 'duister', maar in dat opgelichte beeld op je fb gaat de sfeer helemaal verloren. dus gewoon houden. Misschien ligt de plaats mij gewoon niet. Kan eh, niet alles kan even waauw zijn.
                      TXS Nena, kan je volgen ..vond ook de FB minder goed…de sfeer gaat verloren…. Heb je al eens gekeken met een zwarte achtergrond of BD (links onder kan je dit kiezen) . Dan kijkt het ook anders…. Absoluut, niet alles is een waauw….de opname die ik plaats is om van jullie te leren en niet om een waauw te krijgen… ik zou liegen moest ik zeggen dat ik geen waauw's like, …..maar daarom doen we het niet he….
                      Groetjes
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wet and blue

                        Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                        Knappe zwoele en sterke plaat ! Mooi contrast van koele en warme kleuren ( zelfs op een niet Eizo scherm :-))))) )
                        TXS thierry ysebaert, dan heb je ene goede monitor die de schaduwen en zwarte nuanties goed aankan…...
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                        Comment

                        Working...
                        X