Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

li-batterij olympus C 765

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • li-batterij olympus C 765

    ga deze camera aanschaffen met kaart 512 Mb maar kan iemand mij zeggen hoelang in normale omstandigheden deze batterij mee gaat?
    ik weet wel afhankelijk van zoomen etc maar het is maar om een idee te hebben, niet dat ze al na een uur leeg is en men is ergens een stad aan het bezichtigen

  • #2
    Op onderstaande link vind je een uitgebreide test van de batterijen met bijhorende discussie. Mijn eigen ervaring is dat het een paar oplaadbeurten vraagt vooraleer de nieuwe batterij echt op volle kracht is. Ik heb er ook maar meteen een tweede bijgekocht. Persoonlijk heb ik nog niet zozeer op de tijd gelet, ook omdat ik nu eerder sporadisch foto's neem. Dat verandert wel als ik straks op reis ben .


    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1008&message=9347712

    Comment


    • #3
      Bedankt voor de inlichting
      ben nu al een stuk verder

      Originally posted by Raistlin
      Op onderstaande link vind je een uitgebreide test van de batterijen met bijhorende discussie. Mijn eigen ervaring is dat het een paar oplaadbeurten vraagt vooraleer de nieuwe batterij echt op volle kracht is. Ik heb er ook maar meteen een tweede bijgekocht. Persoonlijk heb ik nog niet zozeer op de tijd gelet, ook omdat ik nu eerder sporadisch foto's neem. Dat verandert wel als ik straks op reis ben .


      http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1008&message=9347712

      Comment


      • #4
        Is ook een handig forum voor al je vragen over de cam, aangezien er hier niet zo bijzonder veel mensen met Olympus ervaring zijn.

        Comment


        • #5
          Mijn vader heeft sinds een maand en een beetje een c-765. 't Batterijtje gaat niet zolang mee, zo'n 150 foto's: zoomen, aan-uit, flitsen, alles zo een beetje door elkaar. 'k Ben vandaag teruggekomen van vakantie in Duitsland, efkes een extra batterijtje meegebracht vanuit Düren. Nu zal mijn pa wel verder kunnen.
          Overigens is hij heel content van zijn machientje, hij moet wel nog veel leren...
          Het nemen van foto's indoor (met flits) werkt heel goed, echt prachtige resultaten.
          't Schijnt inderdaad zo te zijn dat de batterij nog een beetje moet "opwarmen". In het begin is de capaciteit erg laag, pas na enkele oplaadbeurten komt de batterij volledig tot zijn recht. 'k Ga eens navragen of mijn pa nu al wat meer foto's kan nemen met eenzelfde batterijlading.

          Greetz, elo

          Comment

          Working...
          X