Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grand Canyon panorama

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grand Canyon panorama

    Ik ben gek op panorama's Daarom duurt het ook zolang om mijn foto's te verwerken, dit is er eentje die ik juist af heb van de Grand Canyon gezien van Desert View Viewpoint


    Voor de volledige grote versie klik hier Wel met watermarks ter berscherming
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

  • #2
    Re: Grand Canyon panorama

    Veel te weinig te zien, zo wil ik er alvast niet heen, als het dat maar is. Ook hard hé Peter, maar je planten zijn overbelicht en er blijft geen detail over in de vallei. Maar jij kan daar tegen.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Grand Canyon panorama

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Veel te weinig te zien, zo wil ik er alvast niet heen, als het dat maar is. Ook hard hé Peter, maar je planten zijn overbelicht en er blijft geen detail over in de vallei. Maar jij kan daar tegen.
      Ik kan zeker tegen kritiek, als het gegrond is op echte feiten... Bekijk de foto eens te goei en probeer nog eens
      Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

      Comment


      • #4
        Re: Grand Canyon panorama

        Knap stukje werk maar ik ben het voor een deel wel met Lieven Lema eens. Het moment van fotograferen lijkt wat ongunstig met de vallei in diepe schaduw en ook de bosjes op de rand slokken nogal veel aandacht op. Ik heb de grote versie geopend en goed bekeken en er is inderdaad wel veel detail aanwezig maar het valt in het grote geheel weg te weinig kleurverschillen denk ik.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Grand Canyon panorama

          Ook de grote versie bekeken en ook daar te weinig details in de schaduwen, zeker op te lichten.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Grand Canyon panorama

            Toch zeker een hele mooie pano hoor..
            Zeker de grote versie zeker de moeite waard...
            Zou de schaduwdelen zeker niet oplichten, nu is het voor mij een heel realistisch beeld, met nog meer dan genoeg detal in de schaduwen.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Grand Canyon panorama

              Dank iedereen voor hun reactie, ik heb nogmaals kritisch naar mijn foto gekeken. Misschien staan die boompjes in het midden compositie gewijs in de weg, vind ze wel perfect belicht.

              Ik ben 200% tevreden van de details en de correct weergave van de schaduwpartijen, zeer realistisch, ik zou het opnieuw zo doen.

              Misschien zal ik er langs links eens een stukje af doen, zou misschien wat meer balans geven, daardoor valt ook een donker stuk weg waardoor alles wat evenwichtiger wordt.
              Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

              Comment


              • #8
                Re: Grand Canyon panorama

                Ik zag voetsporen maar wist niet dat jij daar ook gepasseerd was Uitsnit is een keuze van de fotograaf als presentatie, de toeschouwer kan zijn mening geven en de waarheid ligt altijd in 't midden. Ik vind het mooi maar wel erg miniem.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X