Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwarte Doos ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwarte Doos ...

    Hallo,

    Vandaag voor onze huwelijksverjaardag van mijn vrouwtje een zwarte doos met een grote D in het midden erop gekregen ...

    Canon Eos 1D Mark II ...

    Vlugge vergelijking met de 1D ...

    Wat betreft beeldkwaliteit heeft 1D Mark II meer resolutie maar de 1D geeft iets scherpere beelden ... 1D Mark II heeft wat meer nabewerking nodig ... nadeel van de hogere resolutie is dat er minder beelden op de cf gaan ...

    Wat betreft snelheid zijn ze evenwaardig ... geen verschil in scherpstelling ... ook de burst is ongeveer gelijk in snelheid ...

    Wat betreft het gebruikt van hogere iso waarden steekt de 1D Mark II de 1D ruimschoots voorbij ...

    Wat betreft visualisatie van beelden op cf kaart is de 1D Mark II veel beter dan de 1D ... zoomfunktie, automatisch roteren, rgb curve, ...

    Later misschien nog meer ...

    Nu nog beslissen wat te doen met de 1D ... houden voor back-up of verkoop ... decisions decisions ...

    Groetjes.





  • #2
    Proficiat met de aanwinst.... ene, zo'n vrouwke moet ik ook hebben
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      Het zijn niet alleen de vrouwkes die zo lief kunnen zijn.
      Ik heb voor mijne verjaardag (en moedertjesdag samen weliswaar) mijne Canon EOS 300D gekregen!!

      Wat een ventje hé dat ik heb!!

      Wat is de volgende feestdag? Kerstmis zeker?

      (Ik wil een zoomlens(ke) )

      En wat heeft het vrouwke gekregen van jou Froto? Of is dat geheim?

      Grtz,F@bke
      -------------------------------------------
      Het nadeel van nietsdoen is, dat je nooit weet wanneer je klaar bent.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Hallo,

        @ Aragorn ... de mijne is bezet ...

        @ Fabke ... het gaat toch om grote aankopen en dus krijgt elk om beurt iets ... deze keer was het mijn beurt ... toch ga ik haar de gitaar kopen waar ze al een tijdje van droomt ...

        Groetjes.

        Comment


        • #5
          Lucky bastard... Ik ga dat ook eens proberen, zie. 't Is trouwens ook weer bijna zover
          Veel plezier ermee...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            Congrats met je keuze, zowel van het vrouwtje als van camera en uiteraard ook nen dikke proficiat met je huwelijksverjaardag.
            Ik werk zelf ook met de Mark II en het is een bijzonder toestel, wel nodig van RAW te werken wil je echt er alles uithalen.

            Nog véél fun met vrouwtje en camera.

            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Ben jaloers, zou ook wel zo'n vrouwke willen...

              Veel plezier (met vrouw of camera, je kiest maar)...
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #8
                Hallo,

                @ CooMa, Digipics357 & MarcFoto ... dank U ... plezier gegarandeerd met beiden ...

                Groetjes.

                Comment

                Working...
                X