Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Swarovski

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Swarovski

    Met uitzicht op de Grossglockner werd deze uitzichttoren gebouwd ter ere van Wilhelm Swarovski. Je kan er een boel Swarovski glas (verrekijkers en juwelen) gaan bewonderen.



    ...leeg...

  • #2
    Re: Swarovski

    Mooi gedaan. Alleen jammer dat niemand anders dat wil zeggen ...

    Comment


    • #3
      Re: Swarovski

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Alleen jammer dat niemand anders dat wil zeggen ...
      Misschien omdat niemand anders het vind, klinkt misschien hard maar wanneer het goed is krijg je meer reacties dan wanneer het niet zo goed is, of wanneer het de mensen minder aanspreekt. Zelf vind ik de foto maar gewoontjes en te druk...
      Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

      Comment


      • #4
        Re: Swarovski

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Mooi gedaan. Alleen jammer dat niemand anders dat wil zeggen ...
        Bedankt voor je moedig commentaar.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Swarovski

          cool beeld! Ik zou met 'warp' het cirkeltje linksboven uit het beeld trekken en de masten links en rechts horizontaal maken......en hem dan 180 graden draaien.
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

          Comment


          • #6
            Re: Swarovski

            Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
            Misschien omdat niemand anders het vind, klinkt misschien hard maar wanneer het goed is krijg je meer reacties dan wanneer het niet zo goed is, of wanneer het de mensen minder aanspreekt. Zelf vind ik de foto maar gewoontjes en te druk...
            Het is denk ik gewoon een druk gebouw. Niet alle architectuur is van het less is more principe om in een paar strakke lijnen/vormen een beeld te bieden. Persoonlijk stoor ik me niet aan een druk beeld, maar ik merk dat het bij velen andersom is. De keuze voor de symmetrie helpt bij zo een druk beeld wel, je krijgt enige rust doordat je een herhaling/patroon hebt (al is hij niet 100% symmetrisch, maar dat valt bij de eerste blik bij zoveel details niet op, dat zou bij een minder geladen beeld wel meer opvallen).
            Als architect bleef ik wel langer kijken naar de details dan anderen denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: Swarovski

              Bedankt Stefan_C. Goeie redenering.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Swarovski

                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                Het is denk ik gewoon een druk gebouw. Niet alle architectuur is van het less is more principe om in een paar strakke lijnen/vormen een beeld te bieden. Persoonlijk stoor ik me niet aan een druk beeld, maar ik merk dat het bij velen andersom is. De keuze voor de symmetrie helpt bij zo een druk beeld wel, je krijgt enige rust doordat je een herhaling/patroon hebt (al is hij niet 100% symmetrisch, maar dat valt bij de eerste blik bij zoveel details niet op, dat zou bij een minder geladen beeld wel meer opvallen).
                Als architect bleef ik wel langer kijken naar de details dan anderen denk ik.
                Misschien een druk gebouw dat kan kloppen, maar dat wil dan nog niet zeggen dat er een goede foto uitkomt, misschien is dit een van de betere van dit gebouw, dat kan ik niet beoordelen. Ik beoordeel deze foto op zich
                Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Swarovski

                  Ik zie hem nu pas en vind het een mooie foto. Met de Swarovski knutsels heb ik niet zo veel maar deze toren vind ik mooi gemaakt incluis natuurlijk de prachtige kleurvlakken bovenin. Ik vind de foto ook knap gemaakt.
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment

                  Working...
                  X