Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Perfect Summer - Problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Perfect Summer - Problemen

    Zijn er nog mensen die problemen ondervinden met de Canon Perfect Summer promotie?

    In juni kocht ik een Canon product dat onder de promotie viel. Omdat ik van plan was nog een aantal originele Canon accessoires aan te schaffen koos ik ervoor om van de "te goed" optie gebruik te maken ipv de onmiddellijk cashback. De initiële registratie gebeurde zonder probleem, en na enkele dagen kreeg ik het bericht dat mijn aankoop was goedgekeurd. Hierna bestelde ik de accessoires die ik op het ook had, en registreerde deze als "vervolgaankoop" op de site. Ik kreeg netjes een pagina die mij vertelde dat mijn aankoop was geregistreerd en dat ik binnen een paar dagen bericht zou krijgen van Canon. Na een week echter nog steed geen bericht, en mijn vervolgaankoop was ook niet te bespeuren op de site. Ik registreerde dan maar opnieuw om een week later het zelfde vast te stellen. Ook een 3e keer haalde niks uit, dus besloot ik om contact op te nemen met Canon support, waar ze op het formulier een categorie "Promoties" hebben. Na meer dan een week echter nog steeds geen resultaat.

    Heeft iemand enige suggestie hoe ik Canon kan wakker schudden?

  • #2
    Re: Canon Perfect Summer - Problemen

    Wat versta jij dan onder "accessoires"? Volgens mij probeer je artikelen te claimen die niet onder deze promotie vallen.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Perfect Summer - Problemen

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Wat versta jij dan onder "accessoires"? Volgens mij probeer je artikelen te claimen die niet onder deze promotie vallen.
      De actie is van toepassing op een aantal producten. Ik heb één van de lenzen producten gekocht dit in het lijstje vermeld staan. Na registratie heb ik via mijn persoonlijke perfect summer site van Canon bevestiging gekregen dat ik hierdoor recht heb op een "tegoed". In de voorwaarden van de actie staat:

      31. Het Canon-tegoed kan geclaimd worden op de eerst volgende of directe aankoop aan Canon producten.
      Hierbij wordt niet gespecifieerd dat dit enken op bepaalde producten van toepassing is. Het zou ook niet logisch zijn dat je beperkt ben in een aankoop uit dezelfde lijst van producten aangezien je daarop reeds een korting kan krijgen.

      Als mijn vervolgaankoop niet in aanmerking zou komen, zou men dit op z'n minst mogen melden.

      Comment


      • #4
        Re: Canon Perfect Summer - Problemen

        "Het zou ook niet logisch zijn dat je beperkt ben in een aankoop uit dezelfde lijst van producten"
        Dat schrijf ik ook niet, maar wel als je de actie voorwaarden critisch leest, je er niet al te best afkomt.

        Comment


        • #5
          Re: Canon Perfect Summer - Problemen

          Je kon kiezen uit een reeks promo's en dan kiezen voor cachback of cursus of een tegoed voor aankoop van eender welk canon materiaal... Wel in de winkel waar je je promo hebt gekocht...

          Canon.be/perfectsummer voor actievoorwaarden en bij vragen over de promo kan je een contactformulier invullen op de website van canon

          Mvg Tom
          Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

          Comment


          • #6
            Re: Canon Perfect Summer - Problemen

            Oorspronkelijk geplaatst door crossmol Bekijk bericht
            Canon.be/perfectsummer voor actievoorwaarden en bij vragen over de promo kan je een contactformulier invullen op de website van canon
            Dat is het hem nu net. Ik heb meerdere malen geprobeerd de vervolgaankoop te registreren, en de site vertelt mij altijd netjes dat dit is gebeurd, maar ik krijg geen reactie van Canon. Ik heb ook al 2x het contact formulier ingevuld op hun website, maar krijg hier evenmin antwoord. Dit is zeer frustrerend.

            Comment


            • #7
              Re: Canon Perfect Summer - Problemen

              Opgelost?
              Canon 6D en 7D en een kleine glascontainer

              Comment


              • #8
                Re: Canon Perfect Summer - Problemen

                Oorspronkelijk geplaatst door crossmol Bekijk bericht
                Opgelost?
                Helaas nog steeds niet opgelost. Ik heb op 1 augustus telefonisch contact gehad met Canon support. Daar wist men te vertellen dat er algemene problemen waren, ook met het submitten van een support case via de website. Men had mij beloofd om tegen 6 augustus een antwoord te geven maar daar is ook nog niks van in huis gekomen... Ik begin te vrezen dat ze mij dus voor 110 EUR in het zak aan het zetten zijn.

                Wat mij betreft is op gebied van customer service kan is enkel van toepassing...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Perfect Summer - Problemen

                  Zonet eindelijk een mailtje gekregen van Canon waarin men bevestigt dat mijn vervolg aankoop is goedgekeurd en het bedrag binnen de 30 dagen op mijn rekening zal worden gestort.

                  't Heeft wat geduurd maar het komt precies toch in orde. Ik ben Canon terug wat gunstinger gestemd...

                  Comment

                  Working...
                  X