Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shop: Pixmania -> iemand ervaring mee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shop: Pixmania -> iemand ervaring mee

    Hi,

    Heeft er iemand ervaring met de online shop pixmenia? Ze hebben af en toe stevige promoties op toestellen. Bv de Nikon 8700 kost daar nu iets van 32000 oude befkes.

    Grtz

    Maarten

  • #2
    Ja ik zou het ook willen weten ,zou daar graag mijn printer bestellen
    zijn ze snel met leveren ? Opgelet RebornSpirit er is wel verschil in prijs wanneer je uiteindelijk naar de belgische webwinkel word doorgesluist als je bestelt .
    VB in nederland kost de epson r800 €348
    in Belgie kost hij €364

    En je moet bestellen in belgie .

    Comment


    • #3
      Ik zal het je eerdaags weten te zeggen, net mijn bestelling gedaan. Heb me zonet een Nikon 8700 besteld, extra batterij, 512 flash, flashcard usb reader voor een goei 38000 oude befkes.

      Lang getwijfeld, wou feitelijk een D70, ma budgetair ...

      Grtz

      Maarten

      Comment


      • #4
        Succes met de aankoop ,ja ik heb je andere topics gelezen.Ik gebruik een Foetsie ..ehh een Fuji s5000 en ben er voorlopig mee kontent.Als fotografie je grootste hobby is dan zou ik ook kiezen voor een Dslr.Maar dat is bij mij niet het geval.Ik ben al bijna 30jaar bezig met mijn 1st hobby (radioamateur)en er nog steeds dagelijks mee bezig !
        Nu BD werkt ook verslavend zeker door de vele tips die je hier vind en krijgt.Dagelijks kom ik hier wel eens snuffelen.
        Alle ben benieuwd wanneer je hem gaat hebben.Ik volg dit topic dus vergeet niet te posten!

        Succes

        Comment


        • #5
          Vriend van mij vorige week een bestelling geplaatst.
          Twee dagen later was ze al geleverd,dus snel

          Comment


          • #6
            Printer besteld op 14juli.Beloven te leveren binnen 2dagen.
            Niks te zien zelfs de verwerking was niet gebeurd.Vandaag gebeld
            zeer onvriendelijke dame aan de telefoon ,die mij per minuut €0.17 euro kost ! Blijkt dat ze nu een kopie van mijn paspoort willen hebben
            Heb eventjes uitgelegd dat dat niet vermeld staat op hun website ,en dat ik dat ook niet van plan ben te doen.Ze hebben gewoon de telefoon toegesmeten!
            BESTELLEN IN 5 STAPPEN melden ze .....

            Dat is mijn ervaring met pixmania !!

            Ik heb nog nergens als ik iets koop mijn pas moeten afgeven !

            Comment


            • #7
              heb daar ook eens een draadloze afstandsbediening voor nikon besteld
              na drie weken een pakje met erin absoluut niet hetgeen ik besteld had
              gereklameerd maar dan was het plotseling niet meer beschikbaar
              bah nooit meer

              Comment


              • #8
                Zo zien we weer dat overal wel wat probs terug te vinden zijn.
                Mijn ervaring met pixmania:
                - Bestelling nikon 8700 geplaatst op woensdag 14/07
                - Bankoverschrijving via automaat gedaan op donderdag 15/07 omstreeks 12h
                - Maandag 19/07 morgend zag ik op de site dat de overschrijving nog niet was geregistreerd. IK heb op veel plaatsen gelezen dat ze niet antwoorden op mails. Dus ik stuur hen een mail om te horen hoelang het duurt vooraleer ze die overschrijving registreren.
                - Mailtje was nog maar net weg, zag ik de status van mijn bestelling veranderen op hun site. Typisch, kon weer gewoon niet wachten om die mail te sturen
                - 19/07 in de namiddag krijg ik een mailtje terug van pixmania, dat de betaling geregistreerd is en dat het pakket verstuurd is. [jippie]
                - 20/07 naar het werk vertrokken om 7:40. 10 Minuten later belt mijn vriendin dat Chronopost al aan de deur stond met het pakket.

                Conclusie: prijs 10/10 levering 10/10 service 10/10

                Comment


                • #9
                  Na vorige week een mail gestuurd te hebben heb ik gisteren ook een mailtje terug gekregen !!
                  Geachte heer ,
                  De printer was niet in voorraad .Hij word vandaag opgestuurd.Sorry voor het ongemak !

                  Konden ze dat niet gewoon gemeld hebben !

                  Allee ik zal maar afwachten he .Blijkbaar hebben ze daar toch we wat communicatieproblemen onderling.

                  Volgende ben ik te weet gekomen.Zij krijgen blijkbaar een prijs van de leverancier voor zoveel stuks ! Zij wachten gewoon tot deze allemaal verkocht zijn en doen dan de bestelling !


                  Comment


                  • #10
                    Heb deze morgen 11/08/2004 bestelling Nikon cp 8700 geplaatst met betaling onder rembours.
                    Hopen dat dit goed komt, is wel interessante prijs: 776 euro.
                    Zullen lange dagen afwachten worden.
                    D850, D750, Nikon 24-70 VR, Nikon 70-200 vrii, Nikon 200-500, Tamron 15-30g2, Tamron 90 g2

                    Comment


                    • #11
                      Het traject van de levering was mooi te volgen. Vrijdag, 13/08/04 om 1445h wer het pakketje geleverd met alles erop en eraan. Wel enkel Franse en engelse handleiding, maar dat wist ik wel.
                      Correcte service
                      En nu aan de slag...
                      D850, D750, Nikon 24-70 VR, Nikon 70-200 vrii, Nikon 200-500, Tamron 15-30g2, Tamron 90 g2

                      Comment

                      Working...
                      X