Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GitGit waterval ( Bali )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GitGit waterval ( Bali )

    Tot mijn onderbroek nat van de nevel.., maar toch wel de moeite waard.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: GitGit waterval ( Bali )

    Mooie opname en compositie zit goed, zeker met het groen links van voor, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze precies wat geroteerd moet worden, alhoewel alles recht staan zo te zien aan de grote boom rechts, zal vooral de indruk zijn...
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

    Comment


    • #3
      Re: GitGit waterval ( Bali )

      Een heel mooie plek en ik hou wel van lange belichtingstijden maar ik vind deze foto van de waterval "dood" belicht. Net te lang waardoor echt alle dynamiek weg is. Ik zag op uw Flickralbum (via doorklikken op deze foto) foto's van deze waterval die m.i. mooier zijn omdat er nog iets van een beweging zichtbaar is.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: GitGit waterval ( Bali )

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Een heel mooie plek en ik hou wel van lange belichtingstijden maar ik vind deze foto van de waterval "dood" belicht. Net te lang waardoor echt alle dynamiek weg is. Ik zag op uw Flickralbum (via doorklikken op deze foto) foto's van deze waterval die m.i. mooier zijn omdat er nog iets van een beweging zichtbaar is.
        en helemaal mee eens.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: GitGit waterval ( Bali )

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Een heel mooie plek en ik hou wel van lange belichtingstijden maar ik vind deze foto van de waterval "dood" belicht. Net te lang waardoor echt alle dynamiek weg is. Ik zag op uw Flickralbum (via doorklikken op deze foto) foto's van deze waterval die m.i. mooier zijn omdat er nog iets van een beweging zichtbaar is.
          Mee eens.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: GitGit waterval ( Bali )

            Het blijft een kwestie van smaak. In dit geval vind ik dat er een mooi hard/zacht contrast ontstaat tussen het water en de rotsen.
            Groeten,
            Johan
            Last edited by Johan1956; 25 juli 2014, 21:48.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: GitGit waterval ( Bali )

              Smaken verschillen natuurlijk.
              Wij geven commentaar vanuit ons fotostandpunt,hoe wij als commentator de foto zien of zouden willen zien.
              Maar dat is daarom niet altijd beter.
              Persoonlijk ( de waterval springt er hier wel uit) en dat is mooi, maar hard.


              Sent from my iPad using Tapatalk HD
              MVG. Hugo

              Comment


              • #8
                Re: GitGit waterval ( Bali )

                Bedankt voor de reacties..
                Blijft altijd een kwestie van smaak natuurlijk...Ik had idd wel graag iets meer detail idd in het bovenste gedeelte van de waterval gehad...Nu idd 1 grijze sluier...Al vind ik het zelf zo ook wel mooi.

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Ik zag op uw Flickralbum (via doorklikken op deze foto) foto's van deze waterval die m.i. mooier zijn omdat er nog iets van een beweging zichtbaar is.
                Is alleen wel een andere waterval op een ander eiland...
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: GitGit waterval ( Bali )

                  Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht

                  Is alleen wel een andere waterval op een ander eiland...
                  Lol

                  Ik vind dit wel mooi. Maar wat is dat blauw op de rotsen onderaan?
                  - Photography made me look at things differently -

                  Comment

                  Working...
                  X