Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pink it is

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pink it is

    Ja roze en girls…

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Pink it is

    Veelgezien thema. Wil niet zeggen dat ie niet goed is hoor! Maar ik hou niet zo van die platgetreden paden...
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Pink it is

      heerlijk plaatje
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Pink it is

        Dit is echt goed hoor
        En het mag dan al een plat gereden pad zijn, er is altijd ruimte voor vrije interpretatie.

        Ik zit wel een beetje te zoeken naar de opstelling van je belichting. Keylight spreekt voor zich maar de rest zit ik een beetje in het duister.
        Goed dat de spiegel(kader) niet overbelicht is.

        Comment


        • #5
          Re: Pink it is

          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
          Dit is echt goed hoor
          En het mag dan al een plat gereden pad zijn, er is altijd ruimte voor vrije interpretatie.

          Ik zit wel een beetje te zoeken naar de opstelling van je belichting. Keylight spreekt voor zich maar de rest zit ik een beetje in het duister.
          Goed dat de spiegel(kader) niet overbelicht is.
          TXS xafke, tja posities en poses zijn allemaal wel al eens gedaan door iemand. Deze is niet een namaak , gewoon gedaan.

          Het licht: Een para 88 (parabool reflector 88cm) staat voor links zodat die het gelaat en de voorkant van het model belicht. Achteraan het model gewoon een wit reflectiescherm. Bij het origineel is de dame donkerder op de achterkant, en persoonijk vond ik dat wel beter….. maar goed dit was een foto voor een modewinkel en die vroegen om hem wat op te lichten. Dat zal waarschijnlijk de reden zijn waarom je naar het licht vraagt.

          Groetjes Steve
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Pink it is

            Thnx voor de feedback Steve.

            Comment

            Working...
            X