Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fallen Angel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fallen Angel

    Toen het koppel me vroeg om een aparte regen foto te maken kwam ik met dit aan. Tijdens de shoot leek het allemaal wat raar voor hen, plastieken vijvertje, tuinsproeier, bij daglicht, zwarte doeken …. Nadien was men heel tevreden, en dat is het belangrijkste. De vraag is alleen wat denken getrainde fotografen hiervan…. ?

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Fallen Angel

    Wel, laat het getrainde er maar af in mijn geval , maar als ik toch mag reageren, ik mis wat emotie in het beeld. Vind de pose wel goed overdacht, maar het zou mooier geweest zijn als er iets meer passie/gevoel/drama te zien zou zijn.

    Nog een vraagje: heb je met kleurgels gewerkt? Vind de huidskleur precies wat te groen overkomen.
    Last edited by Leonide; 21 juli 2014, 10:02.

    Comment


    • #3
      Re: Fallen Angel

      "dekt" de verzekering da als zoeen knappe engel uit de lucht komt vallen?

      Technisch vind ik dat je de plaat echt goed uitgewerkt hebt.
      Je vorige foto uit deze reeks vond ik beter, jammer dat er zo weinig respons op kwam.
      Hier is de pose iets moeilijker ook al omdat je met twee modellen werkt natuurlijk, de man in kwestie hier mocht gerust een beetje overacting doen.

      Toch respect voor deze mooie plaat hoor laat ze maar es proberen

      Comment


      • #4
        Re: Fallen Angel

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
        ik mis wat emotie in het beeld. Vind de pose wel goed overdacht, maar het zou mooier geweest zijn als er iets meer passie/gevoel/drama te zien zou zijn.

        Nog een vraagje: heb je met kleurgels gewerkt? Vind de huidskleur precies wat te groen overkomen.
        TXS, een blauwe plastiek (zoals in de discotheek voor de lampen) voor de 1200watt flash (enkel reflector) achteraan om het blauwe effect. Vooraan een para 88 zonder gel…

        Zal eens kijken naar de kleur op eizo…..ik dacht dat ie goed zat maar ik kan mis zijn…..
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: Fallen Angel

          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
          "dekt" de verzekering da als zoeen knappe engel uit de lucht komt vallen?

          Technisch vind ik dat je de plaat echt goed uitgewerkt hebt.
          Je vorige foto uit deze reeks vond ik beter, jammer dat er zo weinig respons op kwam.
          Hier is de pose iets moeilijker ook al omdat je met twee modellen werkt natuurlijk, de man in kwestie hier mocht gerust een beetje overacting doen.

          Toch respect voor deze mooie plaat hoor laat ze maar es proberen
          TXS xafke, inderdaad de man zit er wat verloren bij….. maar ik heb er nog wel waar hij iets meer passie laat zien….

          Groetjes
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Fallen Angel

            Ik volg Leonide wel. Maar uiteraard technisch weer een uitstekende plaat! Goed idee, goed uitgevoerd, prima belicht, mooie uitsnede, waaw!
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment

            Working...
            X