Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop : Canon 60mm 2. / Sigma 10-20mm / Intuos pro S tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te koop : Canon 60mm 2. / Sigma 10-20mm / Intuos pro S tablet

    Overschakelen naar FF heeft zo zijn gevolgen voor je arsenaal aan lenzen
    Ik bied hier aan

    1.
    Canon 60 mm 2.8 lens , aangekocht op 11 juli 2012
    (nieuwprijs was 449 euro + 33,45 euro voor de UV-filter) - ik heb nog de originele factuur waar beiden opstaan
    Ik kan momenteel de originele verpakking niet vinden (ik dacht evenwel niet dat ik ze heb weggesmeten), dus voorlopig te koop zonder verpakking.
    Indien de lens verstuurd moet worden, zorg in natuurlijk wel voor gepaste verpakking !
    Deze lens is zuinig gebruikt, is enkel door mezelf gebruikt, ziet er als nieuw uit, wordt verkocht met een standaard UV-filter B+W F-PRO (die er dus al vanaf het begin opzit)
    Graag had ik hiervoor 375 euro gehad.

    2.
    Sigma 10-20 mm 4-5.6 lens, aangekocht ergens eind 2010, begin 2011 (ik ben nog op zoek naar de factuur voor exacte data)
    Deze lens is tot begin 2014 gebruikt, zeker meer dan de 60 mm van hierboven, maar nu ook weer niet wekelijks (of zelfs maandelijks).
    De lens ziet er zo goed als nieuw uit, een paar heel lichte sporen van gebruik, ongevallenvrij en enkel door mezelf gebruikt.
    Originele verpakking heb ik momenteel ook niet, dus voorlopig zonder verpakking te koop.
    Nieuwprijs kan ik niet meteen vinden, huidige prijs bij Konijnenberg is 399 euro.
    Voor deze lens had ik graag 350 euro gehad.

    3.
    Wacom Intuos PRO S pen & touch tablet.
    Verkregen in package-deal, maar ik heb er zelf geen nood aan.
    Originele factuur van 15/02/2014 (garantie loopt dus nog)
    Nieuwstaat - doos is ongeopend
    Hiervoor had ik graag 200 euro gehad.

    Verzending binnen België voor alle items neem ik op mij (zal met bpost Bpack Secur verzonden worden)
    Indien je een bod wil doen op bovenstaande items, stuur me dan gerust een bericht via pm
    Last edited by Yormeister; 20 juli 2014, 15:50.
Working...
X