Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Geheugenkaart Apacer:te gebruiken voor digicam?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Geheugenkaart Apacer:te gebruiken voor digicam?

    Ik kan een Apacer SD geheugenkaart aan een interessante prijs op de kop tikken.

    Vraagjes:
    1) het merk is mij niet bekend itt Kingston, Sandisk, ..
    2) op de verpakking staan geen applicaties voor digitale camera, wel GSM, PDA, Smart Phone.

    Kan iemand me zeggen of ik hiermee problemen kan krijgen mocht ik dit willen gebruiken voor mijn camera (Panasonic FZ10)?


  • #2
    kheb een apacer gehad CF wel, voor in een Canon. Kreeg atlijd fouten en in de winkel zeiden ze dat dat wel vaker voorkwam met dit merk...

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hans
      Ik kan een Apacer SD geheugenkaart aan een interessante prijs op de kop tikken.

      Vraagjes:
      1) het merk is mij niet bekend itt Kingston, Sandisk, ..
      2) op de verpakking staan geen applicaties voor digitale camera, wel GSM, PDA, Smart Phone.

      Kan iemand me zeggen of ik hiermee problemen kan krijgen mocht ik dit willen gebruiken voor mijn camera (Panasonic FZ10)?


      Zekerheid heb je enkel door te proberen!!

      Comment


      • #4
        Ik heb 2 CF-kaartjes van dit merk. Tot nog toe heb ik geen enkel probleem gehad. Ik formateer ze wel altijd met de camera en niet door een PC.
        Als je meer zekerheid wil hebben dan gebruik je de kaartjes die door de fabrikant van de camera aanbevolen worden. Maar zelfs dan heb je geen 100% garantie dat er niks fout kan lopen.

        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #5
          Kheb er hier ook zo eentje , iets meer dan een jaar oud , nog geen problemen mee gehad
          http://www.dullaert.net

          Comment


          • #6
            Kheb er hier ook zo eentje , iets meer dan een jaar oud , nog geen problemen mee gehad
            http://www.dullaert.net

            Comment

            Working...
            X