Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen mail Skynet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen mail Skynet?

    Vandaag nog iemand problemen met het ontvangen van mails? Hier bij mij noch bij mijn eega komen er mails binnen. Rechtstreeks bij Skynet lukt ook niet!
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Problemen mail Skynet?

    Iedereen is misschien op verlof of aan de BBQ en zijn er gewoon geen e-mails.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Problemen mail Skynet?

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Iedereen is misschien op verlof of aan de BBQ en zijn er gewoon geen e-mails.
      Zou kunnen, maar ik heb test mails verstuurd naar mezelf en naar mijn eega en die komen ook niet aan.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Problemen mail Skynet?

        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Zou kunnen, maar ik heb test mails verstuurd naar mezelf en naar mijn eega en die komen ook niet aan.
        Blijft de vraag of ze niet toe komen of niet vertrekken natuurlijk.


        Ik heb even de webmail getest en krijg dit bericht : DBP-0003 Categories=SERVICE_DOWN Message='No connection to database 3' exceptionID=1664997092-61063454

        Zal er dus wel even uit liggen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Problemen mail Skynet?

          Gisteren was ik bij VDB en zij konden niet in het programma van Proximus (om GSM klantengegevens/facturatie e.d. aan te passen) wegens een server error of SQL error (afwisselend)
          Volgens de bedrijfs ICT lag de fout bij Proximus, volgens Proximus bij VDB.
          Vandaag raak ik niet op de Belgacom website, noch op deze van Proximus. Skynet mail werkt wel (via Thunderbird toch)


          Edit : 15u20
          De website werkt, maar met waarschuwingen.
          Via de klantendienst is alles (telefonisch) in orde gekomen, maar heeft lang geduurd omdat Belgacom/Proximus nog steeds technische problemen heeft.
          Klanten zouden nochtans weinig tot geen hinder ondervinden.
          PS: de wachttijd om geholpen te worden (beginnen geholpen te worden) was minimaal. 2, misschien 3 minuten.
          Last edited by nabi; 19 juli 2014, 14:24.

          Comment


          • #6
            Re: Problemen mail Skynet?

            Email bij Skynet lijkt bij mij toch te werken, heb enkele mails binnengekregen. De webmail is een ramp sinds ze die uitbesteed hebben, regelmatig sessies die plots afsluiten, mails die hij niet wil ophalen met als melding "fout: er is een fout opgetreden" en verschrikkelijk traag. Gebruik die enkel als er geen alternatief is.

            Comment


            • #7
              Re: Problemen mail Skynet?

              Niks mail via webmail. Hier ook foutmeldingen. Zal met de warmte te maken hebben....
              Greetzzzzzzzzzzzz......
              Wonnie
              www.spectare.be

              Comment


              • #8
                Re: Problemen mail Skynet?

                Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                Email bij Skynet lijkt bij mij toch te werken, heb enkele mails binnengekregen. De webmail is een ramp sinds ze die uitbesteed hebben, regelmatig sessies die plots afsluiten, mails die hij niet wil ophalen met als melding "fout: er is een fout opgetreden" en verschrikkelijk traag. Gebruik die enkel als er geen alternatief is.
                Oorspronkelijk geplaatst door Wonnie Bekijk bericht
                Niks mail via webmail. Hier ook foutmeldingen. Zal met de warmte te maken hebben....
                Hier nu ook een resem mails binnen gekregen. Ik twijfel wel dat er nog wat achter is.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Problemen mail Skynet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Hier nu ook een resem mails binnen gekregen. Ik twijfel wel dat er nog wat achter is.
                  Zoals ik dacht. Testmail naar mijn eigen komt niet aan. Er moet toch een serieus probleem bij Skynet zitten.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Re: Problemen mail Skynet?

                    Testmail naar mezelf is er zo snel als ik op de knoppen kan klikken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Problemen mail Skynet?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Testmail naar mezelf is er zo snel als ik op de knoppen kan klikken.
                      Hier ook, zeker al van mijn vorige post rond 2 uur deze middag. Daarvoor weet ik het niet

                      Comment


                      • #12
                        Re: Problemen mail Skynet?

                        Yep : hier moest vandaag een Belgacom-technieker zijn, omdat mijn vaste telefoon niet meer werkt, en mijn internet ook niet meer stabiel. Heb rond 12:00 uur een telefoontje gekregen van de service-dienst van Belgacom dat ze de techniekers naar huis hebben gestuurd wegens algemene technische problemen bij Belgacom : ze konden toch niet meer controleren of hun service-daden het ding terug aan de praat hadden gekregen of niet...
                        De Belgacom-technieker komt nu dinsdag een 2e poging wagen.

                        T'is hier trouwens zo langzaamaan een behoorlijke pechdag : vandaag gemerkt dat er in mijn badkamer een waterlek is aan de plafondverlichting... T'is weer eens iets anders. Het water lekt eruit aan een dikke druppel/seconde. De verlichtingsarmatuur zat helemaal vol (bij het losdraaien nog een behoorlijk deel over mijn kleren gekregen...).
                        Mijn bovenbuur is trouwens al maanden weg : dus het ziet er weer prachtig uit. De elektriciteit in de badkamer en de toevoer van het water bij mijn bovengebuur is al uitgeschakeld/dichtgedraaid .
                        Waarom zo'n zaken altijd in een verlengd weekend moeten gebeuren, aan de start van de verlofperiode... Denk toch dat Murphy weer zijn ding heeft gedaan...
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • #13
                          Re: Problemen mail Skynet?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Vandaag nog iemand problemen met het ontvangen van mails? Hier bij mij noch bij mijn eega komen er mails binnen. Rechtstreeks bij Skynet lukt ook niet!
                          Yep: deze voormiddag kon je bij Skynet niet aan je mails aan, noch via je client, noch via de webmail. Na de middag blijkbaar weer van de baan, maar nergens een of andere 'verontschuldiging', verklaring of wat dan ook gezien. De hitte zeker?
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment

                          Working...
                          X