Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Ray speler voor auto met twee schermen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blue Ray speler voor auto met twee schermen

    Ik ben voor de komende vakantie op zoek naar een portable dvd/blue ray speler voor in de auto. Zo eentje waarvan de schermen achter op de hoofdsteunen van de voorstoelen zitten. Alleen vind ik precies geen goeie, en al zeker geen die blue-ray afspelen. Ik had er zo wel eentje, maar daarvan was de schermresolutie bedroevend en één van de schermen is kapot. Dus is het tijd voor een nieuwe. Iemand een idee of ervaringen?

    Bedankt!
    ______
    www.vue.photo

  • #2
    Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

    Zou het niet makkelijker en stabieler zijn om 2 tablets te gebruiken en de films op een SD Card te zetten ?

    Op reis neem ik altijd mijn Galaxy Tab mee en ook nog eens de kabelaansluiting voor een TV - meestal hebben de TV's tegenwoordig 3 cinch aansluitingen ( LR audio en eentje voor Video ) - ik heb daar al heel veel plezier van gehad.

    Je hebt tegenwoordig toch al betaalbare tablets, en een dvd of br speler werkt toch nog steeds met bewegende onderdelen.
    ( putje in de weg, verkeersdrempels ....)

    Enfin, zo zou ik het doen. Imho
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

      Da's toch wel een dure oplossing voor iets wat ik één keer in het jaar gebruik... Wel een goeie oplossing, maar duur vind ik.
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #4
        Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

        Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        Da's toch wel een dure oplossing voor iets wat ik één keer in het jaar gebruik... Wel een goeie oplossing, maar duur vind ik.
        Tja, ik weet in feite niet wat zo'n DVD set voor de auto zoals kost, maar als die zo snel stuk zijn is dat toch ook geld weggesmeten...
        De meeste mensen hebben tegenwoordig al 1 tablet in huis. Als het voor 2 kids is, koop dan desnoods een 2nd hand of een kleiner type.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Da's toch wel een dure oplossing voor iets wat ik één keer in het jaar gebruik... Wel een goeie oplossing, maar duur vind ik.
          Inderdaad een dure oplossing, maar ook véél bruikbaarder dan één keer per jaar.....
          En mischien beter verkoopbaar tegenover je wederhelft Skypen, internet spelletjes spelen en noem maar op.

          Comment


          • #6
            Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Inderdaad een dure oplossing, maar ook véél bruikbaarder dan één keer per jaar.....
            En mischien beter verkoopbaar tegenover je wederhelft Skypen, internet spelletjes spelen en noem maar op.
            Mja... dat zou ook wel nog kunnen lukken op die manier. 't Is wel voor drie kids, maar er kunnen er twee samen kijken.
            Iemand een idee welke ik best zou kopen dan? Liefst Android of als 't moet Windows, maar geen Apple. Ik moet daar niks van weten.
            ______
            www.vue.photo

            Comment


            • #7
              Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

              Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
              Liefst Android of als 't moet Windows, maar geen Apple. Ik moet daar niks van weten.
              Hier ook nooit geen "echte" Apple gebruiker geweest, maar ik heb wel een Ipad air, als ik dat ga vergelijken met de bijna even dure Samsung
              van mijn dochter, tja, dan zou ik toch niet willen wisselen hoor, en zij zegt zelf, had ik het geweten dan......
              Die air is toch wel een stuk sneller en zéér gebruiksvriendelijk, maar bovenal de gebruiksduur per oplading is een enorm verschil,
              ik kan gemakkelijk 10 à 12 uur op het web surfen na het opladen, en wifi en bluetooth staan hier altijd aan, haar Samsung haalt amper
              de helft van die tijd.
              Hier onder een printscreen van de gebruikspagina van mijn Ipad.

              Comment


              • #8
                Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

                Dat is waar en ik geef je 100% gelijk, maar ik heb ook een (kleine en wat oudere Galaxy Tab én ook een iPad )==> voordeel van de GT is toch dat je er makkelijk een micro SD card in plugt.
                Effe in de laptop wat filmpjes op plaatsen en dan gewoon in de GT.

                Bij Apple vind ik dat wel wat omslachtiger alhoewel dat ook natuurlijk perfect te doen is.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Re: Blue Ray speler voor auto met twee schermen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Bij Apple vind ik dat wel wat omslachtiger alhoewel dat ook natuurlijk perfect te doen is.
                  Ik heb daar gewoon VLC op staan, even aan de PC en via Itunes filmpjes opladen naar de VLC map is zo gebeurd, daarom dat
                  ik de 128 GB gekocht heb, als je het filmpje daarna wil verwijderen, gewoon op de prullenbak in VLC drukken, dus poepsimpel.

                  Maar waarvoor ik "hoofdzakelijk" de 128 GB versie gekocht had lukt eigenlijk niet, ik wilde namelijk via de sd lightning adapter mijn Nikon NEF (RAW) bestanden
                  naar de Ipad kunnen overbrengen als backup, en voor het geval ik bv. een foto zou willen delen ok FB, versturen via mail of dan ook.
                  De fotobestanden over brengen is geen probleem, bewerken ook niet, maar je kan er verdikke niet meer aan nadien,
                  ook niet te verwijderen op de Ipad zelf, dat moet je via Itunes doen, dus als backup voor NEF bestanden lukt niet.
                  Nu heb ik de Fuji X-T1, en dat lukt perfect voor jpg bestanden, zelfs perfect draadloos via WIFI, de Fuji RAF (RAW)
                  bestanden kan ik ook mee doen wat ik wil op de Ipad zelf, bewerken met Photoraw en noem maar op,
                  en deze kan ik ook verwijderen op de Ipad zelf, allemaal geen probleem, zou een kwestie zijn met overeenkomsten tussen
                  bepaalde merken.
                  In ieder geval, de Ipad werkt perfect samen met de Fuji X-T1, en ook de WIFI bediening is een droom.
                  Last edited by Guest42; 18 juli 2014, 11:38.

                  Comment

                  Working...
                  X