Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dikkopje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dikkopje


    Mvg,

    Chris


    Na het lezen van jullie opbouwende commentaren heb ik een vierkante uitsnede geprobeerd. Dan valt de drukke voorgrond weg.


    Graag jullie gewaardeerde mening.

    Mvg,

    Chris
    Last edited by chris; 29 juli 2014, 14:04. Reden: Vierkante uitsnede geprobeerd
    Geniet van foto's maken

  • #2
    Re: Dikkopje

    Mooi maar al ben ik geen voorstander van egale achtergronden, hier trekken die vage uitsteeksels linksboven wel erg mijn aandacht, ik zou ze wel wat durven te vervagen in dit geval
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Dikkopje

      Mooi beeld. Ik zou deze persoonlijk nog een 2-tal cm afsnijden van de bovenkant (2cm op mijn laptop-scherm ).

      Groeten, Sidney.
      Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2
      Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF
      [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]

      Comment


      • #4
        Re: Dikkopje

        Bijzonder hoe smaken kunnen verschillen, die 'vage uitsteeksels' vind ik net voor een schilderachtige achtergrond zorgen. Alleen vind ik hem onderin wat druk. Was een liggend formaat met enkel die ene distel en dan wat meer 'vage uitsteeksels' geen optie?

        Grt, Ingrid.
        Ingrid Vekemans Photography
        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
        http://www.ingridvekemans.com

        Comment


        • #5
          Re: Dikkopje

          Deze foto is volledig in je eigen stijl, dat waardeer ik zeer je hebt een eigen herkenbare stijl en blijft er trouw aan.

          Dat is vind ik erg belangrijk vind ik een eigen stijl ontwikkelen , en dat doe je super.

          Mvg casie
          Last edited by casie; 1 augustus 2014, 13:02.

          Comment


          • #6
            Re: Dikkopje

            Dikkopje staat mooi in beeld.
            Ik zou onderaan ook een stukje croppen.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Dikkopje

              Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
              Bijzonder hoe smaken kunnen verschillen, die 'vage uitsteeksels' vind ik net voor een schilderachtige achtergrond zorgen. Alleen vind ik hem onderin wat druk. Was een liggend formaat met enkel die ene distel en dan wat meer 'vage uitsteeksels' geen optie?

              Grt, Ingrid.

              ik volg deze
              groetjes Ingrid

              Comment


              • #8
                Re: Dikkopje

                Bedankt voor de opbouwende commentaren en het meedenken. Ik heb ook enkele liggende foto's gemaakt, maar daar kwamen enkele grasstengels het plaatje verstoren. Daarom heb ik een vierkante uitsnede geprobeerd, met als minpunt dat dan duidelijk zichtbaar wordt dat de rechtse vleugels buiten het scherpe gebied vallen.

                Mvg,

                Chris
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: Dikkopje

                  doe mij toch maar je eerste dat ben jij Chris
                  die is echt wel mooie moet niet allemaal clean zijn
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dikkopje

                    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                    doe mij toch maar je eerste dat ben jij Chris
                    die is echt wel mooie moet niet allemaal clean zijn
                    Bedankt voor de aanmoediging, Liliane.
                    Geniet van foto's maken

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dikkopje

                      Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                      doe mij toch maar je eerste dat ben jij Chris
                      die is echt wel mooie moet niet allemaal clean zijn
                      Hier volg ik ook , een foto moet hoofdzakelijk mooi zijn voor de fotograaf hier Chris zelf. Zoveel verschillende fotograven zoveel verschillende smaken dat maakt het juist mooi vind ik, anders

                      zouden we allemaal dezelfde foto's maken . Er zijn enkele regels in verband met fotografie , gulden snede enz....maar juist de foto's die hier tegen zondigen kunnen de mooiste zijn.

                      Natuurlijk als je je foto's hier post zal een ander er commentaar op geven , daar kan de fotograaf veel van leren wat toch de bedoeling is van dit forum proberen verbeteren.


                      Mvg Casie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dikkopje

                        Oorspronkelijk geplaatst door casie Bekijk bericht
                        Hier volg ik ook , een foto moet hoofdzakelijk mooi zijn voor de fotograaf hier Chris zelf. Zoveel verschillende fotograven zoveel verschillende smaken dat maakt het juist mooi vind ik, anders

                        zouden we allemaal dezelfde foto's maken . Er zijn enkele regels in verband met fotografie , gulden snede enz....maar juist de foto's die hier tegen zondigen kunnen de mooiste zijn.

                        Natuurlijk als je je foto's hier post zal een ander er commentaar op geven , daar kan de fotograaf veel van leren wat toch de bedoeling is van dit forum proberen verbeteren.

                        Mvg Casie
                        Daarom post ik ook foto's: om bij te leren. Daarom nogmaals iedereen bedankt voor de opbouwende en juiste kritieken. Smaken verschillen, maar juist door te lezen hoe iemand anders de foto smaakt, leer ik veel bij. Natuurlijk ook door jullie prachtige foto's te bekijken en te proberen begrijpen.
                        Geniet van foto's maken

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dikkopje + vierkante uitsnede

                          Oorspronkelijk geplaatst door chris Bekijk bericht
                          ....Na het lezen van jullie opbouwende commentaren heb ik een vierkante uitsnede geprobeerd. Dan valt de drukke voorgrond weg.
                          vind ik heeel mooi.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dikkopje + vierkante uitsnede

                            Voor mij ook de eerste uitvoering, en het gras linksboven hoort bij de biotoop waar dit vlindertje meestal zit.

                            Groeten,
                            Eric

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dikkopje + vierkante uitsnede

                              Mij oogt het origineel ook beter dan de up
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment

                              Working...
                              X