Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijkevorsel Swingt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rijkevorsel Swingt

    Of is het Rijkevorsel springt?

    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Rijkevorsel Swingt

    ik zou precies toch niet zo gerust zijn om te springen, veel volk staat er niet;-). Goed moment en goeie belichting. De persoon en microstatief mogen er af van mij.

    Comment


    • #3
      Re: Rijkevorsel Swingt

      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
      ik zou precies toch niet zo gerust zijn om te springen, veel volk staat er niet;-). Goed moment en goeie belichting. De persoon en microstatief mogen er af van mij.
      Er was inderdaad niet zoveel volk meer, omdat het regende waren de meesten al wat vroeger vertrokken.
      Maar deze mannen doen dit elk jaar wel een paar keer, ze weten (hopelijk) wel wat ze doen.
      Omdat ik net daarvoor nog foto's had gemaakt van het publiek dat zo goed als in het donker stond had ik de iso nog op 20.000 staan (dan kreeg ik daar met f2,8 een sluitertijd van 1/40 sec), die mocht eigenlijk wel wat lager voor deze foto (ik heb Topaz Denoise gebruikt, maar eigenlijk lijkt die iso 20.000 van de 1DX zelfs beter dan wat ik vroeger uit een 20D kreeg op iso 1600).
      De vorige jaren was het publiek beter verlicht door een straatlamp (redelijk wit licht), maar nu is de verlichtingspaal omver gereden, daardoor wordt het wat moeilijker om er foto's van het publiek te maken tijdens Rijkevorsel Swingt...
      Ik neem geen flitser mee, ik gebruik altijd het aanwezige licht, of er nu veel of heel weinig licht is, daar moet ik het mee doen (ik wil daar niet de hele avond iedereen verblinden met een flitser).

      Ik heb getwijfeld om de zangeres er volledig af te halen, maar zo zie je nog beter dat de foto tijdens een optreden is gemaakt.
      Last edited by Black B@ndit; 14 juli 2014, 19:40.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X