Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website

    Wie heeft waar zijn eigen website. Waar kan men makkelijk en betaalbaar (liefst gratis)een website ontwikkelen? Deze zou dienen om foto's te plaatsen!

    Dank bij voorbaat
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Website

    Maak prachtige online fotoalbums met jAlbum. Ontdek het meest krachtige gereedschap om web albums te maken!
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Website

      Smugmug is erg goed, vanaf 40 dollar per jaar heb je een website waar je zoveel foto's kan zetten als je wil, en je hebt er zelf geen werk aan.


      Een eigen website laten maken en onderhouden is véél duurder.
      Als je alles zelf kan, dan zal je misschien nog wel een website kunnen opzetten voor minder geld, maar voor 40 dollar per jaar zal je dan toch wel beperkingen hebben wat datatransfer betreft.

      De meeste websites waar je gratis foto's kan zetten hebben ook hun beperkingen (reclame, fotobestanden worden verkleind waardoor de foto's er minder goed uitzien, downloaden van de foto's gaat traag, en ze verdwijnen plots omdat ze geen geld meer hebben...).
      Dat is logisch, gratis bestaat niet, ze moeten ergens hun geld vandaan halen, en daarom besparen ze op datatransfer (bestanden verkleinen) en moeten ze reclame gebruiken om geld binnen te krijgen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Website

        Bij One.com, wel betalend

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Website

          Gratis bij Jimdo.
          Je kan naderhand altijd overschakelen naar eenbetalende.

          Comment


          • #6
            Re: Website

            Met een gratis Flickr.com account kan je 1TB aan foto's parkeren; je kan er collecties aanmaken waarin je diverse mappen kan aanmaken zodat alles netjes per onderdeel staat.

            Via one.com (erg goed, stabiel en betrouwbaar) maar dan is wel enige HTML kennis vereist.

            Verder zijn er de traditionele hosting websites zoals Photobucket.com, Tinypic.com, Abload.de, etc.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #7
              Re: Website

              Als het is om gewoon foto's te stallen en sommige openbaar te laten bekijken en andere niet, dan Smugmug.
              Je betaalt wel jaarlijks een kleinigheid. Als je daarentegen een volledig gepersonaliseerde website wil maken, dan heb je mogelijkheden zat, maar degelijke en gratis ..... ????

              Comment


              • #8
                Re: Website

                Ik heb zelf gekozen voor one.com. En tot op heden nog geen spijt gehad. Voor die lage prijs krijg je toch een heel goede service.

                Zij bieden trouwens ook een kant en klare oplossing aan voor fotografie, maar hoe goed dat die is, dat weet ik niet. Ik heb namelijk zelf iets geschreven waardoor ik mijn eigen goesting kon doen.
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Website

                  Je kan Smugmug eerst gratis uitproberen, als het niet is wat je wenst, dan ga je op zoek naar iets anders.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Website

                    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Met een gratis Flickr.com account kan je 1TB aan foto's parkeren; je kan er collecties aanmaken waarin je diverse mappen kan aanmaken zodat alles netjes per onderdeel staat.

                    Via one.com (erg goed, stabiel en betrouwbaar) maar dan is wel enige HTML kennis vereist.

                    Verder zijn er de traditionele hosting websites zoals Photobucket.com, Tinypic.com, Abload.de, etc.
                    Bij Flickr mag je niet meer inloggen met je gmail of facebook account, je wordt verplicht een yahoo account aan te maken.
                    Voor het 'stockeren en plaatsen' van foto's gebruik ik de betalende account bij Photobucket, en bij Dropbox.
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

                    Comment


                    • #11
                      Re: Website

                      Hier ook smugsmug om foto's te stockeren, website is zelf gemaakt.
                      In het begin ook gebruik gemaakt van die gratis servers, je bent nooit zeker of je foto morgen nog te vinden is op deze servers.
                      niets is zo erg als je fotobestanden verkleind worden waardoor de foto's er minder goed uitzien.

                      wat een website betreft, je kan je webruimte van de provider gebruiken om te publiceren.

                      grts



                      grts
                      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                      www.korandoke.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Website

                        Bedankt voor de nuttige reacties!

                        Verstuurd van mijn GT-S7500 met Tapatalk
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Website

                          bij Wix kan je eenvoudig en gratis een site maken.
                          Ook one.com is heel goedkoop voor een massa webspace.
                          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Website

                            Bij Telenet heb je 50mb gratis webruimte. Voldoende voor gewoon html paginaatjes.
                            Enkel geen php/mySQL ondersteuning.

                            En je foto's kan je gratis op flickr zetten en linken, 1 terabyte .


                            Voor php ondersteuning zat ik vroeger bij priorweb, iets duurder, maar de beste service die ik ooit gehad heb bij betalende hosting (heb er vroeger verschillende gehad).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Website

                              Probeer af te stappen van dat "gratis", vroeg of laat krijg je er miserie mee
                              Er zijn al genoeg gratis hosts geweest die de boeken moesten sluiten, met gevolg kan je weer opnieuw beginnen
                              Voor een 50 € per jaar krijg je meer dan voldoende webruimte, zoek maar eens op het net. vb daarvan is One.com

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X