Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eén hoog GSM gesprekje .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eén hoog GSM gesprekje .

    Bij het nazien van onze telefoonrekening bleek dat er een GSM gesprek was geweest van mijn echtgenote ,van bijna 2 uren , naar mijn smartphone toen ik op dat moment in het ziekenhuis lag . Maar dat gesprek had nauwelijks 2' geduurd .
    Veronderstel dat ik het gesprek na enkele minuten niet heb afgesloten maar mijn echtgenote wel , dan is de verbinding toch verbroken , of niet ?

  • #2
    Re: Eén hoog GSM gesprekje .

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Bij het nazien van onze telefoonrekening bleek dat er een GSM gesprek was geweest van mijn echtgenote ,van bijna 2 uren , naar mijn smartphone toen ik op dat moment in het ziekenhuis lag . Maar dat gesprek had nauwelijks 2' geduurd .
    Veronderstel dat ik het gesprek na enkele minuten niet heb afgesloten maar mijn echtgenote wel , dan is de verbinding toch verbroken , of niet ?
    Yep : die verbinding is dan verbroken. Speelt geen rol wie van de 2 er afsluit.
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #3
      Re: Eén hoog GSM gesprekje .

      of je echtgenoot is nog 2 uur blijven luisteren.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Eén hoog GSM gesprekje .

        Jullie hebben beiden niet ingehaakt.

        Comment


        • #5
          Re: Eén hoog GSM gesprekje .

          Het zal zo iets wel zijn .

          Comment


          • #6
            Re: Eén hoog GSM gesprekje .

            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
            Het zal zo iets wel zijn .
            en nu...?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Eén hoog GSM gesprekje .

              Betalen en in het vervolg beter opletten of de gesprekken daadwerkelijk afgesloten zijn .

              Comment


              • #8
                Re: Eén hoog GSM gesprekje .

                Een beter abonnement nemen waar je onbeperkt (of heel veel) naar elkaar kan bellen?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Eén hoog GSM gesprekje .

                  Je zou op z'n minst toch denken dat een smartphone slim genoeg is om automatisch in te haken als het gesprek gedaan is, zekerst?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eén hoog GSM gesprekje .

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    Je zou op z'n minst toch denken dat een smartphone slim genoeg is om automatisch in te haken als het gesprek gedaan is, zekerst?
                    Zolang er iet één van beiden z'n telefoon vertelt dat het afgelopen is, gaat het gewoon door natuurlijk. Waarom zou zo'n smartphone dat nu weten?
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eén hoog GSM gesprekje .

                      Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                      Waarom zou zo'n smartphone dat nu weten?
                      Hence the smart in smartphone.

                      Er zou een achterliggende software kunnen registreren wat het gemiddelde achtergrondgeluid is tijdens het gesprek, en welk volume de stemmen van de bellers hebben.
                      Eens deze plots wegvallen voor x-aantal seconden, zou hij vb automatisch :
                      - een wachtmuziekje kunnen inschakelen
                      - de oproep beëindigen
                      - een beep geven om de bellers wakker te schudden en alert te maken dat men moet inhaken
                      - ...

                      Een smartphone moet toch iets méér kunnen dan de standaard gsm, op vlak van telefonie zelf bedoel ik dan, niet qua gadgets zoals apps, internet, foto, video.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eén hoog GSM gesprekje .

                        Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                        Hence the smart in smartphone.

                        Er zou een achterliggende software kunnen registreren wat het gemiddelde achtergrondgeluid is tijdens het gesprek, en welk volume de stemmen van de bellers hebben.
                        Eens deze plots wegvallen voor x-aantal seconden, zou hij vb automatisch :
                        - een wachtmuziekje kunnen inschakelen
                        - de oproep beëindigen
                        - een beep geven om de bellers wakker te schudden en alert te maken dat men moet inhaken
                        - ...
                        Omdat toevallig één keer iemand vergeet in te haken?
                        Ik denk dat de smartphone soms ook wel als babyfoon gebruikt wordt (onbeperkt aantal minuten) en dat kan niet meer als de smartphone al te smart wordt en zelf 'gesprekken' gaat beëindigen naar eigen goeddunken.
                        En hoe doe je het als iemand in de wacht wordt gezet?
                        Smart oké, maar niet bemoeizuchtig.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eén hoog GSM gesprekje .

                          Niet alles is zwart-wit 'OF OF'... maar soms ook If then else?
                          Functies die in- en uitschakelbaar zijn etc...

                          Maar toch, 't zou toch heerlijk irritant zijn als je de wachtmuziek automatisch kan laten inspringen elke keer de ander "hallo?" zegt, via spraakherkenning etc. Of dat je toestel automatisch inhaakt wanneer je gesprekspartner begint te vloeken, om beleefdheidsredenen.

                          Soit, er waren ooit al functies met spraakherkenning, dat je gewoon 'Bernadette' moet zeggen en hij belt automatisch Bernadette op. Of dat nuttig is, of veel gebruikt wordt, laat ik in het midden. Maar ze vinden altijd wel nieuwe dingen uit die al dan niet gebruiksvriendelijk zijn en al dan niet ingeschakeld kunnen worden.

                          Comment

                          Working...
                          X