Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bottom lights bij Studiotafel Falcon Eyes ST-0613T 60x130

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bottom lights bij Studiotafel Falcon Eyes ST-0613T 60x130

    Hallo Iedereen,

    Ik ben volop bezig met mijn nieuwe studiotafel van Falcon Eyes type ST-0613T 60x130, in combinatie met de lampenset LHK-240. (http://www.kamera-express.be/product...inu-lichtset-/ en http://www.kamera-express.be/product...-0613t-60x130/).

    Ik bemerk dat ik voor het fotograferen continulicht ontbreek onder de tafel. Ik los dit momenteel op met mijn SB-900 eronder te zetten maar lijkt me toch niet zo ideaal en zit vaak met donkere vlekken ofwel vooraan ofwel achteraan (naargelang waar de flitser staat).

    Aangezien ik nog verschillende honderden foto's per jaar ga moeten maken met deze opstelling en deze allemaal bewerkt moeten worden (voornamelijk dan de donkere ondergrond lichter maken) lijkt de belichting langs onder mij niet verkeerd.

    Wat denken jullie, en welke lampen raden jullie aan bij deze set?

    Bedankt

    Bob
    Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

  • #2
    Re: Bottom lights bij Studiotafel Falcon Eyes ST-0613T 60x130

    Niemand?
    Website: Bob Mermans | Nikon D90 | Nikkor AF-S 18-105mm f/3,5-5,6 G VR | Nikkor AF-D 50mm f/1.8 | Nikon SB-900 Speedlight Flitser

    Comment


    • #3
      Re: Bottom lights bij Studiotafel Falcon Eyes ST-0613T 60x130

      zelfde lamp of sterker bij kopen voor onderaan. Als ze te sterk is kan je meer afstand laten waardoor ze waarschijnlijk ook egaler gaat utlichten
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Bottom lights bij Studiotafel Falcon Eyes ST-0613T 60x130

        Ik heb bij Konijnenberg nog een opnametafel zien staan van Novoflex en voor de verlichting vanonder was er een lamp met buigbare arm aan de tafel gemonteerd.
        Maar misschien kan bij u ook DIT helpen?
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X