Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP photosmart 945

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HP photosmart 945

    Heeft er iemand ervaring met dit toestel ? Ziet er een degelijk ding uit en niet zo duur, voldoende grote optische zoom,5miljoen pixels, prachtige foto's . Maar ik vind geen mogelijkheid om een externe flits te plaatsen of is die er wel ? Alle suggesties heel erg welkom !


  • #2
    Hier vind je een uitgebreide revie'w (welliswaar in het Engels) http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/hp945.html

    In elk geval niet de mogelijkheid om een externe flits aan te sluiten...
    De cam is niet zo snel in het wegschrijven van de foto's maar dat hoeft niet negatief te zijn...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Prachtig toestel voor weinig geld, laatst in de Makro voor 400€! In nood kan je een slave-unit gebruiken als flitser.

      Comment


      • #4
        Steve van Steve's Digicams vindt elke camera die hij test fantastisch, die bespreking moet je echt met een korreltje zout nemen. Lees eerder eens de besprekingen van gebruikers op DPreview. Nogal wat mensen ergeren zich aan de traagheid waarmee het scherm reageert en waarmee data op de kaart worden weggeschreven. De tendens lijkt dat vooral mensen die nooit veel met fotografie bezig zijn geweest of er niet veel om geven het nogal een goed toestel vinden. Strikt voor de 100 foto's per jaar gebruiker die al tevreden is als je het verschil ziet tussen oma en het behang.

        Waarmee ik niet slechts wil zeggen over oma's behang
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Hi,
          Ik heb geen HP945 (al heb ik even getwijfeld) maar een Kodak DX6490.
          In een vergelijkende test werd de volgende commentaar gegeven in een digicam special:
          De lens rammelt bij in- en uitzoomen
          Er is wel een mogelijkheid voor de externe flitser aan te sluiten. (dit blijkt bij de kodak iets omslachtiger via een pc-synchronisatieterminal)
          Ik ben alleszins blij met de kodak en werd in die test als favouriet van de test bestempeld.
          Al denk ik dat je misschien beter af bent met de HP wegens de externe flitser...

          Enkel nog ter informatie: de kodak staat momenteel aan 399€ bij Dixons heb ik vernomen.

          Greetz
          Kosu

          Comment

          Working...
          X