Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paal op zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paal op zee

    Deze foto heb ik gemaakt met een lange sluitertijd van 130 sec. door het gebruik van een 10 stop nd filter.
    Eigenlijk een eerste test die ik wel geslaagd vond.
    De foto is gemaakt met een 1Dmk2n dit wou ik nog even meegeven. Ruis valt toch goed mee voor zo'n lange belichting imo.

    Misschien dat er toch nog het 1 en ander is waar ik op moet letten?
    Ik hoor graag jullie meningen over deze

    groetjes




    Paal op zee









    en bedankt om te kijken
    http://500px.com/lishapics

  • #2
    Re: Paal op zee

    Heel mooi minimalistisch en knappe kleuren in de lucht
    Alleen het witte plaatje op de paal zou ik wegwerken in PS, voor mij stoort het een beetje in deze strakke foto
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Paal op zee

      Mooi minimalisme Olivier, goed bezig hoor
      Mooie verdeling in het geheel en knap die weerspiegeling van de zon en paal op het water

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Paal op zee

        Heel mooi, om met zo weinig, zoveel neer te zetten.
        Zo'n 10 stopper is zeker leuk om zo nu en dan toe te passen. Ik heb er ook net een aangeschaft, en ben ook nog aan het experimenteren.
        Maar toch een dompertje op de feestvreugde, want ik zie(vooral in het watergedeelte) nogal wat vlekken. Ik denk iets teveel aan de schuifjes gehangen.
        Groeten,
        Johan
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Paal op zee

          bedankt voor de reacties

          wat ruis betreft en vlekjes. zoveel heb ik niet aan de foto aangepast of aan schuifjes gehangen .
          Wel heb ik enorm veel dode pixels en sensorvlekken moeten wegpoetsen met dit als grootste werk. Het was niet mooi meer .

          Volgens mij speelt de verkleining hier een grote rol.

          Op mijn scherm met de foto als achtergrond is daar bijna niks van te zien...
          http://500px.com/lishapics

          Comment

          Working...
          X