Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seductive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Seductive

    Deze foto heeft elders heel wat ophef veroorzaakt, dus ben ik benieuwd naar jullie reacties.



    bermione.be

  • #2
    Re: Seductive

    Waarom ophef ???? 't Is gewoon een slechte foto op alle gebied ( pose, gezichtsuitdrukking van model ,belichting,achtergrond,vignetering )

    Comment


    • #3
      Re: Seductive

      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      .....'t Is gewoon een slechte foto op alle gebied ( pose, gezichtsuitdrukking van model ,belichting,achtergrond,vignetering )
      daarom juist die ophef...?
      -----
      vind de schaduw op de muur wel leuk.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Seductive

        Wanneer je de foto zo overduidelijk slecht vindt, kun je vast ook meer uitleg geven over wat precies.
        Wat vind je precies slecht aan pose, belichting, achtergrond en vignetering? Wat zou je anders doen?
        bermione.be

        Comment


        • #5
          Re: Seductive

          Oorspronkelijk geplaatst door auric Bekijk bericht
          Wanneer je de foto zo overduidelijk slecht vindt, kun je vast ook meer uitleg geven over wat precies.
          Wat vind je precies slecht aan pose, belichting, achtergrond en vignetering? Wat zou je anders doen?
          licht is heel hard en niet flatterend voor bruidsfoto.
          Pose is niet bepaald elegant.
          Bakstenen muur doet het zelden en zeker nier voor dit soort foto.
          Model kijkt een beetje geschrokken.
          Bedoeling van de vignetering is mij niet duidelijk en is eerder gepast voor opname met heel zachte pasteltinten.
          Wel positief is dat de witte bruidsjurk mooi doordenkend is

          Kan je ook vertellen waarom deze foto ophef verwekte ????

          Comment


          • #6
            Re: Seductive

            Ondanks het harde licht zijn er veel details zichtbaar in de bruidsjurk.

            De bruid gooit zich lustig tegen de muur van de kerk en roept 'come and get me'... gebruik eens jullie verbeelding jongens !

            Comment


            • #7
              Re: Seductive

              Oorspronkelijk geplaatst door Patrick.M Bekijk bericht
              .........

              De bruid gooit zich lustig tegen de muur van de kerk en roept 'come and get me'... gebruik eens jullie verbeelding jongens !
              Ohh...OK...
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Seductive

                Ik hou ervan om eens anders te doen dan anders.
                Het was dan ook niet de bedoeling om hier een gewone bruidsfoto van te maken. In dat opzicht kan de niet-elegante pose - ook al is ze spontaan ontstaan - onderdeel van het verhaal zijn. De bedoeling van het licht is dan ook om eerder, laat ons zeggen, drama in de foto te brengen dan gelukzaligheid. Op zich heb ik zelf niets tegen een bakstenen muur en zeker hier kan het een meerwaarde in het verhaal zijn dat door de foto wordt verteld.

                Smaken verschillen en ik denk dat het vignet daaronder hoort. Persoonlijk vind ik namelijk dat zo'n hard vignet helemaal misstaat bij een zacht-pastelkleurige foto maar dat het wel goed samengaat bij deze foto.

                Een erg goede opmerking is dat het model geschrokken kijkt. Ik kon de blik niet goed thuisbrengen, maar zo heb je het verhaal voor mij compleet gemaakt. Is het niet net dat wat er verteld wordt? Wordt ze in het nauw gedreven? Door wie? En waar heeft ze schrik van? (come and get me is niet meteen wat ik hieruit versta, maar inderdaad: gebruik je verbeelding! )

                De ophef kwam van Facebook. De bruid is mijn zus en ik heb de fout gemaakt om deze foto als eerste te plaatsen, vóór alle normale, lichte happy-pastel foto's, terwijl de familie net die happy foto's verwachtte. Dus kreeg ik net dezelfde reacties daar te horen: de bruid moet lachen, ze straalde de hele dag en dat zie je niet op deze foto.

                Facebook is niet klaar voor dit soort foto, die ik - zonder de bedoeling om op te scheppen - eerder onder "artistiek" zou catalogeren dan onder "bruidsfoto".

                Zoals gezegd, ik hou ervan om af en toe iets totaal anders dan anders te doen, maar blijkbaar loopt dat niet altijd goed af
                bermione.be

                Comment


                • #9
                  Re: Seductive

                  come and get me is niet meteen wat ik hieruit versta, maar inderdaad: gebruik je verbeelding! )

                  Nochtans is het uw titel die mijn verbeelding geleid heeft

                  Comment


                  • #10
                    Re: Seductive

                    Ik moet veel verbeelding gebruiken.
                    EMBLEMATA.BE
                    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Seductive

                      Zelfs met veel verbeelding voel ik eigenlijk niet veel "artistiek" en ook niet veel "bruidsfoto", en nog minder "seductive" zoals je titel aankondigt.

                      En ik heb echt mijn best gedaan, ook na aandachtig al je uitleg gelezen te hebben auric…(misschien ben ik er gewoon ook nog niet klaar voor)

                      Comment

                      Working...
                      X