Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paris-Roubaix in Tour de France

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paris-Roubaix in Tour de France

    Deze namiddag zou een memorabele dag/rit kunnen worden in de Tour de France. Een aantal kasseistroken van Paris-Roubaix werden opgenomen in het parcours voor vandaag.
    Gezien de weersomstandigheden zou het wel eens voor special rit kunnen zorgen.
    Men wil van langs om meer 'spektakel' steken in sportevenementen, maar ten koste van...
    Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is die met modder besmeurde kasseistroken in een rittenwedstrijd van drie weken.
    Voorstanders zeggen dan weer, heel zware beklimmingen zitten toch ook in de Tour...
    Benieuwd wat het zal geven.

    Update : ik lees juist dat ze een paar kasseizones die er erg slecht bijliggen waarschijnlijk links gaan laten liggen.
    Spektakel moet gelukkig wijken voor gezond verstand.
    Last edited by Guest17; 9 juli 2014, 11:09. Reden: update

  • #2
    Re: Paris-Roubaix in Tour de France

    Tjee en dan wint er ook nog een Nederlander.....

    Comment


    • #3
      Re: Paris-Roubaix in Tour de France

      Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
      Tjee en dan wint er ook nog een Nederlander.....
      .....en dan ook nog een Nederlander met gezond verstand, je zag aan alles dat Lars enorm gedreven was en deze etappe kost wat kost wilde winnen.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Paris-Roubaix in Tour de France

        Jammer dat onze Sep Vanmarcke is lekgereden, ander konden ze met elkaar spurten
        voor de overwinning.
        Rudi

        Comment


        • #5
          Re: Paris-Roubaix in Tour de France

          Oorspronkelijk geplaatst door rudimaes Bekijk bericht
          Jammer dat onze Sep Vanmarcke is lekgereden, ander konden ze met elkaar spurten
          voor de overwinning.
          Rudi
          Ik had ook liever Sep Vanmarcke zien winnen, maar met die kasseistroken is het net zoals in Paris-Roubaix niet de beste die wint, maar één van de betere die van pech gespaard blijft die wint.

          Comment

          Working...
          X