Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bestelling in duitsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bestelling in duitsland

    ik wil een tamron 28-300 lens voor mijn d70 bestellen bij digitaltopshop. Heeft iemand hier ervaring mee. Mijn Duits is helaas niet goed genoeg om alle details van de site correct te verstaan.

    belangrijkste vraag: hoe betaal ik? Visa, aan de postbode, ...?

    nevenvragen:
    1) hoelang duurt een levering? ik zou de lens graag voor 1 augustus hebben.
    2) hoe zit het met de garantie?

  • #2
    ik ken die shop niet, je kan mss met visa betalen, anders moet je het geld op voorhand overschrijven op hun rekening. Rembours mag niet naar het buitenland. Als de levering op stock is is je pakket er normaal 3 werkdagen na de betaling. overschrijving naar het buitenland duurt soms wel 2 dagen, soms ook langer

    Comment


    • #3
      Bedankt.

      en hoe zit het bij afa-fotohandel? Lukt visa daar? Of zijn er andere internetshops die dat aanvaarden?

      Internationale overschrijvingen zijn duur en als ik me niet vergis levert argenta (mijn bank) die dienst niet.

      Comment


      • #4
        hoi, ik heb een goeie week geleden een lens besteld bij Topfoto (www.topfoto-online.de) en betaald via overschrijving, vandaag is die geleverd met taxipost. Ik heb er eens naar gebeld en ze antwoordden in het Nederlands (ze zien dat aan je nummer), en je mag zelfs ook in het Nederlands mailen indien je dat wilt (er is daar een Nederlandstalige verkoper).

        Ik heb geen ervaring met digitaltopshop... kan best ook goed zijn hé..

        Enige minpunt is de trage bankverwerking... ik had hier het geld gestort op 3 juli (wel een zaterdag) en dat kregen zij pas op hun rekening op donderdag 8 juli... Maar daar heeft die Duitse winkel natuurlijk niet veel mee te maken...

        Succes hé,

        biele

        Comment


        • #5
          ik had nog vergeten te zeggen dat Topfoto geen Visa neemt... maar http://www.topvision-online.de wel, en ik hoorde daar ook goeie dingen van... (vrienden hebben daar "met succes" een fototoestel gekocht - prima levering en service)

          groetjes,
          Biele

          Comment


          • #6
            Ik heb onlangs een Sigma 500 dg super besteld bij AC Aachen, de zaterdag besteld op de website, dinsdag middag thuis geleverd met UPS, betaling onder rembours, dus aan UPS
            Levering was veel sneller dan wanneer besteld bij een Belgische winkel.
            Sony A7III & Sony A7 RIII
            Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

            Comment


            • #7
              Ik kan ook betalen aan de: der spedition Dachser,is wel geen fototoestel,maar een voluminius toestel,350€ minder dan alhier,en geen verzendkosten.
              is onder nachname(rembours)dit kan dus wel hoor.
              Zo te zien leven wij in een zeer duur land hier.
              in nederland ook een internet winkel gevonden die levert met betaling door overschrijving na ontvangst,en met het iban nr,kost het niets,volgens mijn bankkantoor.
              Imac en Canon... de max

              Comment


              • #8
                Bij Fortis is een internationale overschrijving kosteloos als je IBAN- en SWIFT(?)nummer van de betrokken bank hebt
                je mag rekenen op 5 dagen eer die afgerond is
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Ik ben ook bij (www.topfoto-online.de) geweest voor een lens. Normaal gezien duurt de bestelling 1 of 2 dagen. Verkoper spreekt ned. en de mails kunnen dus in het ned. verzonden worden.
                  Ik ben mijn lens zelf gaan halen (een half uurtje rijden) en daar ter plaatse betaald.

                  Groeten, Hans
                  Nikon D70 & kitlens, Tamron 70 - 300

                  <hansvdz>

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kulderzipken
                    Bedankt.

                    en hoe zit het bij afa-fotohandel? Lukt visa daar? Of zijn er andere internetshops die dat aanvaarden?

                    Internationale overschrijvingen zijn duur en als ik me niet vergis levert argenta (mijn bank) die dienst niet.

                    Bij afa-foto is de tamron allesinds het goedkoopst.
                    http://www.afa-fotohandel.de/index.html?target=p_224.html&lang=de
                    Wel dien je zoals bij de meeste online-schops in Duitsland vooraf te betalen .
                    Internationale overschrijvingen zijn GRATISindien je gebruikt maakt van IBAN en bijhorende SWIFT OF BIC code.Alle online-shops werken trouwens bijna allemaal via IBAN EN SWIFT!!
                    Afa-foto goederen worden geleverd via DHL en de prijs is afhankelijk volgens gewicht.
                    Voor de betreffende tamron lens zal dat +/- 15 euro zijn en 1 of 2 dagen later bij je thuis geleverd.
                    Voor details moet je daar maar eens een mailtje naar sturen.
                    Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                    Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                    Comment


                    • #11
                      verschillende malen bij ac-foto.de besteld. Altijd keurig en snel geleverd. Ik betaalde vooruit per overschrijving maar ze hebben vast ook ander betaalwijzen maar niet per creditcard.Rembours dacht is wel.

                      groeten

                      Comment

                      Working...
                      X