Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

    Hallo

    Ik wil online een reis boeken en ik vond een voordelige boeking op een Nederlandse site (.nl), maakt het iets uit dat ik niet in Nederland woon, want ik ga het boeken vanuit Belgie..Is dit betrouwbaar? Zal alles gewoon verlopen? Ik twijfel of het oke is dat ik vanuit Belgie online ga boeken via een .nl site.. nl (Budgetair.nl), kan dit?

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

    Lijkt mij geen enkel probleem.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

      Het zou geen probleem mogen zij. Je kan je best wel informeren over de betrouwbaarheid van de site/firma. Zijn ze lid van een garantiefonds? Kijk na of ze ingeschreven zijn bij de KVK en of hun gegevens kloppen. Met andere woorden, check alles zoals je dat zou doen bij een .be website.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

        Dus het is niet nodig dat ik beter een .be site raadpleeg om een vliegticket te boeken?

        Comment


        • #5
          Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

          In hun voorwaarden staat erop dat ze deelnemer zijn van de stichting Garantiefonds en op hun site hebben ze een kvk nummer.

          Comment


          • #6
            Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

            Oorspronkelijk geplaatst door me123 Bekijk bericht
            Dus het is niet nodig dat ik beter een .be site raadpleeg om een vliegticket te boeken?
            Voor ons laatste vliegreis naar Corsica heb ik alle mogelijke maatschappijen (vanuit Brussel en Lille) geraadpleegd, alsook CHEAPTICKETS.be.
            Als je die zou moeten/mogen geloven dan moet er daar toch een 'cheap' ticket te verkrijgen zijn... Ze waren de duurste van allemaal !!!!!!
            Uitkijken en vergelijken is altijd de boodschap.

            Ik was tijdens het weekend eens aan het kijken om een 10-daags verblijf in half pension in een hotel te boeken.
            Wij hadden eigenlijk reeds een voorkeur voor een bepaald hotel dat een prijs op de website staan had voor een verblijf vanaf 3 dagen.
            Op mijn vraag wat de prijs was voor een 10 daags verblijft : prijs is idem.
            Tot ik zei dat het jammer was en dan maar elders ging boeken...toen kon er wel een serieuze korting van af....

            Comment


            • #7
              Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

              Bugetair.nl is wel redelijk goedkoop, ik heb het al zo'n beetje vergeleken met andere boekingen voor die dag en reis, maar op de site van budgetair.nl kan ik mijn maaltijd kiezen en plaats, wat ik niet kan doen op de site van budgetair.be (en het is een heel klein beetje duurder)

              Comment


              • #8
                Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

                Oorspronkelijk geplaatst door me123 Bekijk bericht
                In hun voorwaarden staat erop dat ze deelnemer zijn van de stichting Garantiefonds en op hun site hebben ze een kvk nummer.
                Zoek dan ook op of de gegevens kloppen, het is niet de eerste site die gegevens "leent" van iemand anders.

                Je kan altijd be sites en .com enz raadplegen. Waar je boekt kies je toch zelf?

                Wij hebben al overal geboekt, meestal in het land van bestemming en rechtstreeks bij luchtvaartmaatschappijen (Qantas, American Airlines, Delta, SAS, Air Mauritius, Finnair...) en hotels/B&B's, car rental.

                Dit jaar niets geboekt op be sites behalve onze eerste vlucht naar Kopenhagen bij Brussels Airlines (we moeten daarna nog verder door met een maatschappij alleen vanuit Denemarken en Ijsland vliegt)

                Nog nooit problemen gehad.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

                  Is het normaal dat er onder de kvk nummer van budgetair ook andere b.v's zijn met dezelfde kvk nummer?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Voor ons laatste vliegreis naar Corsica heb ik alle mogelijke maatschappijen (vanuit Brussel en Lille) geraadpleegd, alsook CHEAPTICKETS.be.
                    Als je die zou moeten/mogen geloven dan moet er daar toch een 'cheap' ticket te verkrijgen zijn... Ze waren de duurste van allemaal !!!!!!
                    Uitkijken en vergelijken is altijd de boodschap.

                    Ik was tijdens het weekend eens aan het kijken om een 10-daags verblijf in half pension in een hotel te boeken.
                    Wij hadden eigenlijk reeds een voorkeur voor een bepaald hotel dat een prijs op de website staan had voor een verblijf vanaf 3 dagen.
                    Op mijn vraag wat de prijs was voor een 10 daags verblijft : prijs is idem.
                    Tot ik zei dat het jammer was en dan maar elders ging boeken...toen kon er wel een serieuze korting van af....
                    vorig jaar ook zo'n ervaring gehad met Ryanair (dé "goedkope" maatschappij).
                    700€ voor een vlucht H/t naar Corsica.
                    Kwam gewoon door het feit dat geen enkele andere maatschappij al vluchten aanbood (begin paasvakantie) en dat ze dus misbruik maakten van de exclusiviteit, de rakkers!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reis boeken vanuit Belgie op .nl site ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door me123 Bekijk bericht
                      Is het normaal dat er onder de kvk nummer van budgetair ook andere b.v's zijn met dezelfde kvk nummer?
                      Het kvk nummer is de registratie van een bedrijf. Dus de andere bedrijven die hetzelfde nummer hebben als budgetair zijn gewoon hetzelfde bedrijf. Bij mij roept het in ieder geval vraagtekens op . Ik denk dat je het kvk-nummer van een holding ziet die eigenaar is van budgetair en nog een boel anderen.

                      Comment

                      Working...
                      X