Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A77 met weinig clicks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Sony A77 met weinig clicks

    Een tijdje geleden heb ik een A58 gekocht om de A55 als back-up camera te vervangen.
    Ik vind de foto's die uit de A58 komen echter zo goed dat ik weet dat ik de A77 niet veel meer ga gebruiken daarom heb ik beslist om hem te verkopen.

    Ik ben de tweede eigenaar en ik heb de camera gekocht in januari 2012 op Dyxum van iemand die hem slechts een maand had maar die de foto's die uit het toestel kwamen niet goed vond.
    Volgens http://tools.science.si/index.php heeft het toestel 9263 clicks en ik doe geen video.

    Vanaf dag één dat ik het toestel had is de LCD beschermd geweest met een glazen screen protector.

    Alle originele accessoires zijn erbij, behalve de factuur die vind ik niet meer.
    Dit was de versie met de 16-50mm 2.8 lens maar ik verkoop enkel de body.

    Er kan betaald worden met Paypal of bankoverschrijving of het toestel kan ook opgehaald worden.

    Vraagprijs : 600 Euro - VERKOCHT

    Alles tesamen(de schouderiem is zelfs nooit gebruikt) :


    Een waargebeurd verhaal : de camera kwam origineel met de doos erbij maar mijn buurman had het pakket ontvangen.
    Toen zijn vriendin thuiskwam was hij er niet en ze dacht dat hij achter haar rug iets duur gekocht had en in ware razernij is ze de doos beginnen verscheuren.
    Ik heb 2 stukken gered : het stuk met het serienummer en de lijst met accessoires.












    Sven
    Last edited by sven_df; 19 oktober 2014, 18:00.
    Sony A58 met glas, Fuji X-E1
    Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
    Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

  • #2
    Re: Sony A77 met weinig clicks

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Sony A77 met weinig clicks

      Schopje
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X