Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug naar een stukje nostalgie, en hoe film gemaakt werd.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terug naar een stukje nostalgie, en hoe film gemaakt werd.

    Start programma's waar en wanneer je maar wilt op NPO Start. Met NPO Plus kijk je zonder reclame alle afleveringen van je favoriete Nederlandse series.

  • #2
    Re: Terug naar een stukje nostalgie, en hoe film gemaakt werd.

    Ha Geert, die hebben voor mij vroeger mijn foto's ontwikkeld in Mortsel Tof dat filmje om nog eens terug te zien. Een vergelijkbaar filmpje(iets moderner) kregen wij in onze lessen destijds(1978)

    Comment


    • #3
      Re: Terug naar een stukje nostalgie, en hoe film gemaakt werd.

      De nieuwe player kan problemen veroorzaken met de connectie in het buitenland.
      Ervaart u problemen met npo.nl, zet onderstaande switch dan aan.
      De videospeler gaat bufferen en na enkele momenten kunt u de uitzending weer bekijken.
      Ik kan het filmpje niet zien. 'k Voel me een buitenlander
      'k Herinner me nog de "goede" oude tijd toen Agfa-Gevaert nog regelmatig gratis boekjes opstuurde met fotografietips.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Terug naar een stukje nostalgie, en hoe film gemaakt werd.

        Kan ook niks zien, site heeft Silverlight nodig. Eerste site die ik tegenkom die dat gebruikt. Dacht dat zelfs MS dat niet meer ondersteunt.

        Comment


        • #5
          Re: Terug naar een stukje nostalgie, en hoe film gemaakt werd.

          Allé, dan maar eentje van Kodak, het vervolg van het eerste filmpje staat er onder.
          Juist nu Kodak op de rand van faillissement bungelt, is op YouTube een prachtig filmpje uit de jaren vijftig verschenen over de productie van kleurenfilms. In een voor die tijd heel modern filmpje, compleet met bewegende infographics, vertelt de vertrouwde 'Polygoonstem' over het productieproces van kleurenfilm.



          Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

          Comment

          Working...
          X